Potem ko je sloviti proizvajalec športnih oblačil in obutve Jordan v sodelovanju s slovenskim košarkarskim zvezdnikom Luko Dončićem poleti objavil promocijski posnetek za tretji košarkarski čevelj iz osebne linije športnega asa, v katerem je bila glasbena podlaga pesem pevke Vere Matović – Miki Milane, se je odzvala tudi srbska pevka. Pojasnila je, zakaj se je odločila, da ne toži podjetja Jordan in zakaj je ponosna, da so uporabili prav njeno skladbo, ki je na družbenem omrežju TikTok postala viralni hit.
Kot je poročal Sportklub, je julija letos proizvajalec športnih oblačil in obutve Jordan objavil promocijski posnetek za tretji model športne obutve iz osebne linije slovenskega košarkarskega virtuoza Luke Dončića.
Ker marketinški stroj podjetja Jordan očitno dobro pozna ciljno občinstvo zvezdnika ameriške lige NBA, so se v promocijskem posnetku, v katerem Dončić na košarkarsko igrišče pridrvi v ameriški avtomobilski klasiki buick grand nationali in “zakuri pnevmatike”, nato pa iz avta izstopi in zadene met s sredine igrišča, odločili za glasbeno podlago Vere Matović – Miki Milane.
Pesem je sicer bila že pred objavo promocijske kampanje velik hit na družbenem omrežju TikTok.
Matović: Zakaj bi tožila?
Na odmevno reklamo se je odzvala tudi srbska folk pevka, ki je pesem Miki Milane izdala leta 2009. V intervjuju, katerega del je objavljen na TikToku, je Matović pojasnila, zakaj se zaradi avtorskih pravic ni odločila za tožbo podjetja Jordan, saj bi tako lahko “zaslužila milijone”.
“Zakaj bi tožila? Vsakemu pevcu bi bilo v čast in ponos, da se mu zgodi kaj takega,” je dejala pevka. Matović je ob tem povedala, da ne ve, ali so v podjetju njeno skladbo izbrali naključno ali ne, a da ve, da je imel Luka to pesem zelo rad.
“Osebno sem ponosna, ker so uporabili pesem za reklamo. Mislim, da ni nikogar, ki mu to ne bi bilo všeč, in da pesem postane takšen svetovni hit,” je še povedala. Nobena skrivnost sicer ni, da Dončić, ki že sedmo leto blesti v ameriški ligi NBA, zelo rad posluša balkansko glasbo, saj je to večkrat pokazal tudi na družbenih omrežjih.
Kapetan slovenske reprezentance Luka Dončić je član Jordana od leta 2019, ko je postal sploh prvi neameriški obraz slovitega podjetja. Od takrat je izdal že tri modele lastne linije košarkarskih copatov, Luka 1, Luka 2 in Luka 3. Glavni navdih za čevlje Luka 3 so črpali iz Dončićeve ljubezni do športnih avtomobilov. Zato je obutev zasnovana tako, da obvladuje hitrost brez ogrožanja nadzora. Jordan je uvodoma predstavil dve barvni kombinaciji, polnočni dirkač in fotofiniš.
Zvezdnik kluba Dallas Mavericks je lani avgusta, ko se je s slovensko reprezentanco mudil na Okinavi na svetovnem prvenstvu, sodelovanje z ameriškim podjetjem podaljšal do leta 2029. Številke nove petletne pogodbe niso znane, se je pa ob podpisu prve v enaki dolžini špekuliralo, da je “težka” 15 milijonov dolarjev na sezono, je poročal Sportklub.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje