Konec tedna je modna hiša Louis Vuitton razkrila povsem novo kampanjo z nogometnima zvezdnikoma Lionelom Messijem in Cristianom Ronaldom z naslovom Zmaga je stanje duha.
Oglaševalska kampanja je prispela ravno v času, ko sovpada s svetovnim prvenstvom v nogometu 2022, ki se letos odvija v Katarju. Argentino in Portugalsko zastopata dva izmed najboljših nogometašev te generacije – tako po statistiki kot tudi po priljubljenosti. Zato ni presenetljivo, da ju je ena najbolj luksuznih modnih hiš želela v svoji najnovejši kampanji, kjer igrata partijo šaha. Šah in nogomet? Lahko bi trdili, da igra nogometa vzame tudi nekatere strateške note igre šaha. A bolj kot tematika kampanje je presenetljivo to, da sta se nogometna rivala sploh pojavila skupaj na fotografiji. Pa sta se res?
Kampanjo je fotografirala legendarna fotografinja Annie Leibovitz in prikazuje dve največji legendi tega športa, ki se soočata s šahovnico, ki jo sestavlja potovalni kovček Louis Vuitton Damier. Kampanja je osredotočena na dolgoletni sloves francoskega luksuznega konglomerata o njegovi izdelavi potovalnih kovčkov. To tudi ni prvič, da se je Louis Vuitton poklonil nogometni dediščini. V preteklosti so tudi Pelé, Maradona in Zidane pozirali za kampanje Louis Vuitton. Francoska modna hiša pa je z nogometnim prvenstvom povezana na še en zanimiv način in sicer na letošnjem mondialu že četrtič v svoji zgodovini v svojem kovčku nosi najprestižnejšo trofejo – 18-karatni zlati pokal FIFA, ki ga bo prejela zmagovalna ekipa svetovnega prvenstva.
Vrnimo se h kampanji, ki je povzročila navdušenje in številne odzive po vsem svetu, poskrbela je namreč za nikoli videno srečanje dveh največjih in najbolj cenjenih tekmecev v športu. Oboževalci na družbenih omrežjih so se odzvali s spoštovanjem, a tudi ugibanjem, kako je fotografiranje sploh nastalo. Louis Vuitton je ob lansiranju kampanje na svojem YouTube kanalu namreč objavil tudi minuto in 12 sekund dolg video iz zakulisja, ki je prikazoval potek snemanja, a ga je takoj odstranil iz razlogov, ki niso bili razkriti. Pa vendar ga je shranilo več ljudi in ob tem posebnem posnetku se je pojavilo veliko vprašanj, saj ni zornega kota, ki bi jasno pokazal, da sta Messi in Ronaldo na snemanju prisotna hkrati.
Zaradi tega je veliko ljudi postalo skeptičnih, kar zadeva pristnost posnetka. Izsek, ki so ga objavili, je bil drugačen od končnega rezultata, zlasti del, v katerem je Messi sedel in sam igral šah, je ponujal idejo, da gre za kolaž, ali pa so bili pri Louis Vuittonu namerno nejasni, da bi pritegnili večjo pozornost. V tem trenutku niti Lionel Messi niti Cristiano Ronaldo niti Louis Vuitton niso dali dodatnih izjav v zvezi s tem dogodkom. Kakorkoli že, osupljivo je že dejstvo, da sta sploh nastopila skupaj v kampanji. Ni jasno, ali je bilo to samo enkratno fotografiranje ali gre morda za napovednik nove linije izdelkov, v kateri sta vključena oba.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.