Pisavo Coca-Cole bi prepoznali na kilometre daleč. A za to, da opazite skrito sporočilo, je treba steklenico pogledati pobliže.
Reader’s Digest razkriva, da se v logotipu Coca-Cole skriva sporočilo. Mnogi verjamejo, da je podaljšek traku na prvem “C” v Coca-Coli pravzaprav nasmeh, piše N1 Hrvaška.
To se ujema z osrednjim sporočilom Coca-Cole, da gazirana pijača prinaša srečo vsem, ki jo uživajo. Prejšnji slogani Coca-Cole so denimo vključevali “Pijte Coca-Colo in se smejte”, “Odprite srečo” in “Okusite občutek”.
Reilly Newman, soustanovitelj kalifornijskega blagovnega studia Motif Brands, je dejal naslednje: “Logotip Coca-Cole je postal ameriška ikona z aromo nostalgije. Trakovi črk se zdijo kot abstraktna tekočina, medtem ko pozitivne krivulje oblike spominjajo na nasmeh.”
Newman ugotavlja tudi, da pretok in dvignjeni koti logotipa vplivajo na možgane potrošnikov, da zaznajo več pozitivnih občutkov, ko njihove oči drsijo od leve proti desni po besedah.
Coca-Colo je leta 1886 izumil farmacevt John S. Pemberton, prvo različico logotipa pa naj bi ustvaril njegov računovodja F. M. Robinson. Po njegovem mnenju bi bili “dve črki C dobro videti v reklamah”, poroča N1 Hrvaška.
Robinson je predlagal ime in napisal zdaj znano blagovno znamko Coca‑Cola v takrat priljubljeni pisavi Spencer. Čeprav se je logotip v zadnjem stoletju in pol še razvijal, so te korenine še vedno vidne v trenutni različici.
Značilno podobo, podobno današnji, je dobila šele ob koncu šestdesetih let. Leta 1969 je namreč Coca-Cola začela uporabljati belo pisavo na rdečem kvadratnem polju, pod njim pa bel trak.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje