Ste vedeli za skrito sporočilo v logotipu Coca-Cole?

Magazin 11. Nov 202419:40 8 komentarjev
Coca-Cola
Foto: PROFIMEDIA

Pisavo Coca-Cole bi prepoznali na kilometre daleč. A za to, da opazite skrito sporočilo, je treba steklenico pogledati pobliže.

Reader’s Digest razkriva, da se v logotipu Coca-Cole skriva sporočilo. Mnogi verjamejo, da je podaljšek traku na prvem “C” v Coca-Coli pravzaprav nasmeh, piše N1 Hrvaška.

To se ujema z osrednjim sporočilom Coca-Cole, da gazirana pijača prinaša srečo vsem, ki jo uživajo. Prejšnji slogani Coca-Cole so denimo vključevali “Pijte Coca-Colo in se smejte”, “Odprite srečo” in “Okusite občutek”.

Reilly Newman, soustanovitelj kalifornijskega blagovnega studia Motif Brands, je dejal naslednje: “Logotip Coca-Cole je postal ameriška ikona z aromo nostalgije. Trakovi črk se zdijo kot abstraktna tekočina, medtem ko pozitivne krivulje oblike spominjajo na nasmeh.”

Coca-Cola
Foto: PROFIMEDIA

Newman ugotavlja tudi, da pretok in dvignjeni koti logotipa vplivajo na možgane potrošnikov, da zaznajo več pozitivnih občutkov, ko njihove oči drsijo od leve proti desni po besedah.

Coca-Colo je leta 1886 izumil farmacevt John S. Pemberton, prvo različico logotipa pa naj bi ustvaril njegov računovodja F. M. Robinson. Po njegovem mnenju bi bili “dve črki C dobro videti v reklamah”, poroča N1 Hrvaška.

Robinson je predlagal ime in napisal zdaj znano blagovno znamko Coca‑Cola v takrat priljubljeni pisavi Spencer. Čeprav se je logotip v zadnjem stoletju in pol še razvijal, so te korenine še vedno vidne v trenutni različici.

Značilno podobo, podobno današnji, je dobila šele ob koncu šestdesetih let. Leta 1969 je namreč Coca-Cola začela uporabljati belo pisavo na rdečem kvadratnem polju, pod njim pa bel trak.

BONUS VIDEO:

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje