Korejski najstniški popidoli BTS, ki so sprožili val navdušenja nad žanrom K-popa po vsem svetu, si bodo vzeli nekaj oddiha od skupine in se posvetili samostojnim projektom.
Kot je član zasedbe RM povedal na vsakoletni večerji FESTA, s katero obeležujejo ustanovitev te oboževane zasedbe, je začutil potrebo, da bi ustvarjal na lastno pest, brez nenehnih snemanj in nastopov v okviru BTS.
“Težava s K-popom in celotnim sistemom idolizacije je to, da nimaš časa dozoreti. Ves čas moraš delati novo glasbo in nekaj početi,” je zvezdnik potarnal v družbi še šestih kolegov iz priljubljene deške skupine. Posnetek z omenjenega dogodka je bil nato oboževalcem na ogled na Youtubu, iz angleškega prevoda je bilo razbrati, da je eden od članov skupine prekinitev delovanja označil za “premor”. A so nato predstavniki zasedbe to zanikali v izjavi: “Naj poudarimo, ne gre za premor, ampak si bodo člani vzeli čas za samostojne projekte in ostali dejavni na različne načine.”
BTS so se na (K-pop) prizorišče zavihteli junija 2013 in postali svetovna senzacija tako zaradi svojih poskočnih, a družbeno angažiranih uspešnic kot zaradi kampanj na družbenih medijih, s katerimi širijo pozitivna sporočila med mladimi.
Ravno prejšnji teden so “princi popa” – njihovo izvirno ime Bangtan Sonyeondan bi lahko prevedli v “neprebojni pridni fantje”, s čimer so želeli sporočiti, da se od njih odbijajo predsodki, kritike in pričakovanja, pozneje pa so se na novo pozicionirali kot Beyond the Scene – izdali svoj novi album Proof, na katerem pojejo v angleščini, sicer pa jim poleg korejščine ni tuja niti japonščina.
Lani so BTS postali prva azijska zasedba, ki so jo na ameriških glasbenih nagradah okronali za izvajalca leta. Pred kratkim so se v Beli hiši srečali s predsednikom Joejem Bidenom, s katerim so govorili o problematiki sovražnosti do Azijcev.
Sodelujejo tudi z organizacijo UNICEF pri kampanji Love Myself proti (medvrstniškemu) nasilju nad otroki in mladostniki ter za izboljšanje njihove samopodobe v času okrevanja po pandemiji. Korejski predsednik pa je sedmerici mladeničev podelil priznanja za dosežke na področju promocije korejskega jezika in kulture.
Zanemarljivi niso niti njihovi poslovni podvigi, ko gre za sodelovanje z uglednimi imeni iz sveta mode in luksuznih dobrin – poleg promocije domačega velikana avtomobilske industrije Hyundai so postali svetovni ambasadorji znamke Louis Vuitton, pred tem pa so sodelovali s še eno francosko modno institucijo, Dior.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!