Vonj novega avtomobila je pomembna lastnost za vsakega kupca, vonjave pa seveda niso naključne.
Okus in osebne preference se pri človeku razvijajo s časom, vonj pa (večinoma) ostane enak, zato avtomobilski proizvajalci med razvijanjem avtomobila veliko pozornosti posvetijo tudi vonjavam, ki jih oddajajo materiali v kabini. Tako novi avtomobili pridobijo prepoznaven vonj, ki ga vsak kupec poskusi ohraniti čim dlje časa, saj pripomore k večjemu zadovoljstvu od nakupu. Ekipo, ki je zaposlena za vonjave, imajo zaposleno tudi pri Nissanu, kjer so se odločili predstaviti naloge Petra Karla Eastlanda, vodilnega inženirja za razvoj in ocenjevanje vonjav v Nissanovem tehničnem centru v Evropi.
Peter je magistriral iz kemije s forenzično znanostjo na univerzi v Leicestru, svoj talent pa uporablja za forenzično analizo materialov in njihovega obnašanja po ekstenzivni uporabi. Njegova naloga je preizkušati materiale, kot sta sedežno oblazinjenje in volansko usnje, ter ocenjevati spremembo vonjav, ki jih oddajajo glede na temperaturo, starost in obrabo.
Če katerikoli od materialov, lepil ali drugih kemikalij v kabini čez čas začne oddajati neprijetne vonjave, je njegova naloga poiskati vir in razlog spremenjenega vonja ter poiskati rešitev, ki bo vonj v avtomobilu ohranila kot nov. Morda je presenetljivo, ampak vonjave novega avtomobila torej niso povsem naključne, temveč za njimi stoji kar nekaj načrtovanja in raziskav.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!