Trgovec ne more verjeti, kako nekateri ljudje uporabljajo kartice

Magazin 15. Maj 202412:04 15 komentarjev
brezstično plačevanje
Foto: PROFIMEDIA

Brezstično plačevanje je eden najpogostejših načinov plačevanja v trgovinah, vendar se zdi, da nekateri kupci še niso povsem seznanjeni z njegovo pravilno uporabo.

V današnjem hitro spreminjajočem se svetu, kjer se tehnologija nenehno razvija, se zdi, da je brezstično plačevanje postalo nepogrešljiv del našega vsakdana.

Kljub temu se med kupci še vedno pojavljajo nejasnosti glede pravilne uporabe tega naprednega načina plačevanja. Zato je trgovec na družbenem omrežju TikTok delil svoje izkušnje in nasvete v zvezi z brezstičnim plačevanjem.

Uporabnik, ki objavlja prod imenom @Jado506, je v videoposnetku izrazil svoje pomisleke glede pomanjkljivega znanja o brezstičnem plačevanju med kupci. Njegovo sporočilo je hitro postalo viralno, saj je izpostavil nekatere ključne vidike pravilne uporabe te tehnologije.

“Iskreno povedano, zaradi nedosledne uporabe brezstičnega plačevanja ga preziram, tako kot mnogi moji kolegi,” je izrazil svoje mnenje. “Po dotiku plačilnega terminala počakajte nekaj trenutkov, preden odstranite kartico. “Ni dovolj, da samo tapnete kartico; počakajte na potrditveni zvok, namesto da takoj odstranite kartico,” je dodal.

“Ali res mislite, da se informacija prenese takoj,” je vprašal svoje sledilce in se jim opravičil, da ga take situacije spravijo s tira.

Proces brezstičnega plačevanja je preprost: ko je znesek nakupa vnesen in ga potrdi prodajalec, potrošnik le prisloni ali približa kartico terminalu. Ob zvočnem signalu se transakcija zaključi.

“Res sem mislil, da je to osnovno znanje”

Mnogi so bili presenečeni, ko so opazili, da nekateri še vedno ne obvladajo tehnike brezstičnega plačevanja.

“Res sem mislil, da je to osnovno znanje”, “Nisem vedel, da je toliko ljudi še vedno neveščih te tehnologije”, “V Avstraliji uporabljamo brezstično plačevanje že vrsto let, zato me preseneča, da nekateri še vedno ne razumejo osnov”, “Vsak delavec, ki streže strankam, ve, o čem govorimo”, “Potem pa se razjezijo, ko rečeš, da morajo postopek ponoviti,” je samo nekaj od številnih komentarjev, ki so se zvrstili pod videom.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje