V hotelu praznovala rojstni dan: kar jo je pričakalo v sobi, je navdušilo splet

Magazin 11. Nov 202404:50 0 komentarjev
Vrata hotela
Foto: PROFIMEDIA

Med bivanjem v hotelu, kjer je obeležila svoj 55. rojstni dan, je za hotelsko osebje imela prav posebno zahtevo.

Candy Johnson iz Long Beacha v Kaliforniji je te dni dvignila veliko prahu na družbenih omrežjih, ko je na Redditu delila fotografijo svoje nenavadne hotelske izkušnje.

Na svojem zadnjem potovanju je bivala v prestižnem hotelu SAS Royal v Köbenhavnu, ki je danes znan kot Radisson Collection Royal Hotel. Ob praznovanju svojega 55. rojstnega dne je hotelsko osebje zaprosila za precej nenavaden dodatek k dekoraciji svoje sobe – fotografijo igralca Alfonsa Ribeira, znanega po vlogi Carltona Banksa iz priljubljene serije Princ z Bel-Aira.

Johnson, ki zdaj živi na Švedskem, je za Newsweek povedala, da jo je k tej prošnji navdihnil članek, ki ga je zasledila pred desetimi leti, ko je neki gost zahteval podoben portret v drugem hotelu. “Vedno sem si želela poskusiti,” pravi. “Bila sem velika oboževalka serije Princ z Bel-Aira in Carltona, zato sem mislila, da bi to bil zabaven način, da proslavim svoj rojstni dan.”

Hotelsko osebje ji je izpolnilo nenavadno željo

Hotelsko osebje je prošnjo prejelo prek elektronske pošte, na katero so odgovorili, da bodo poskusili storiti vse, kar je v njihovi moči. Ko je prispela v sobo, jo je na mizi pričakala fotografija Alfonsa Ribeira, ob njej pa tudi rezina torte in nekaj pijače. “Bila sem presenečena. Ko sem videla fotografijo, se nisem mogla nehati smejati,” je povedala Johnson, ki je v zapisu ob fotografiji dejala, da je bil to “najboljši rojstni dan doslej”. Mnogi komentatorji na Redditu so pohvalili osebje in njihovo pripravljenost, da izpolnijo takšno nenavadno željo.

Viralna objava in aktualni trendi hotelske industrije v ZDA

Viralna objava prihaja v času, ko se hotelirski sektor v ZDA ponovno vzpenja. Po poročilu American Hotel and Lodging Association (AHLA) za leto 2024 naj bi se zasedenost hotelov letos stabilizirala na približno 63,6 odstotka, kar je občutno izboljšanje glede na zgodovinsko nizko vrednost 43,8 odstotka iz leta 2020. Prijaznost osebja in visok standard čistoče ostajata ključna dejavnika za pozitivno izkušnjo gostov, poudarja AHLA. Kot kažejo raziskave, gostje pričakujejo brezhibno čistočo in prijaznost kot najpomembnejši atribut kakovostne storitve.

Poleg tega se opaža, da so gostje vse bolj naklonjeni edinstvenim izkušnjam in osebnim storitvam, kar so potrdile tudi raziskave trga, ki ugotavljajo porast priljubljenosti t. i. personaliziranih storitev. Zgodba Johnson je odlična ilustracija tega trenda – gostje danes cenijo pozornost, humor in unikatne izkušnje, ki so pogosto bolj dragocene od tipičnih luksuznih dodatkov, pišejo tuji mediji.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!