Šesta generacija popularnega modela bo najprej na voljo v ZDA, pa še to šele od spomladi naprej. Tam bo na voljo tudi 2,5-litrski bokser, ki ga v Evropi verjetno ne bo.
Natanko 30 let po predstavitvi prvega modela so na salonu v Los Angelesu Japonci predstavili novo, šesto generacijo kompaktnega modela, ki bo še bolj resno konkuriral modelom spodnjega srednjega razreda kot doslej. Impreza, ki tudi pri nas zadnja leta ni bila posebej popularna, je zdaj dokončno izgubila tudi limuzinsko različico, ki je sicer pri nas nismo več poznali.
Sveža zunanjost, podobne dimenzije
Za novinca, ki je oblikovan precej bolj dinamično, sodobno, pravijo, da naj bi ponujal več užitka v vožnji – tudi zaradi novega, natančnejšega krmilnega mehanizma, pa čvrstejše (10 odstotkov) in lažje konstrukcije karoserije ter predelanega, bolj odzivnega štirikolesnega pogona. Šesta generacija zdaj meri v dolžino zanemarljivo manj kot predhodnik, torej 4,475 m, in bo seveda na voljo samo s stalnim štirikolesnim pogonom. In samo s samodejnim menjalnikom. Pri Subaruju je to že nekaj časa izpiljena različica brezstopenjskega menjalnika (CVT), ki mu pravijo Lineartronic.
Dva motorja in stalni štirikolesni pogon
V ZDA, kjer bo najprej na voljo, bo novi model opremljen z dvema motorjema z nasproti ležečimi valji (bokser), in sicer 2,0- in 2,5- litrskima. Prvi je znan tudi v EU in zmore 110 kW (150 KM), drugi bo verjetno na voljo samo za trge zunaj EU (136 kW/182KM). In s slednjim se menda vrača tudi verzija RS, prednik bolj znane športne oznake WRX. V Evropi bo motorna ponudba verjetno boj skromna, podobna sedanji – kjer gre za 1,6-litrski atmosferski motor in blago hibridizirano različico dvolitrskega stroja.
Tudi potniško kabino so nadgradili, z novimi materiali, boljšimi sedeži z več bočnega oprijema, nov je info-zabavni sistem StarLink na 11,7-palčnem osrednjem zaslonu z možnostjo oddaljenega dostopa do vozila, nova je klimatska naprava … Pri Subaruju se radi pohvalijo tudi z nagrajenim varnostnim asistenčnim sistemom EyeSight, ki je zdaj na voljo z novo generacijo.