Kreativni direktor Pierpaolo Piccioli je na pariškem tednu mode predstavil kolekcijo Valentino jesen-zima 2022, ki je bila v celoti v rožnati in črni barvi ter zasnovana tako, da spodbuja razmislek.
Valentinova kolekcija za jesen in zimo 2022 je bila v celoti rožnata in črna. “Navdušila me je ideja, da bi si vzel ta trenutek za razmišljane in raziskovanje globlje,” je za Vogue dejal Pierpaolo Piccioli. Kolekcija je bila predstavljena v ogromnem prostoru, pobarvanem tako, da se natančno ujema z rožnato kolekcijo. Njegova ideja je bila okrepiti čute in obiskovalce spodbuditi, da pogledajo v detajle vsakega oblačila – silhueto, izrez, dekoracijo – namesto da se osredotočajo na celoten videz.
“Želel sem trenutek za razmislek: razmisliti o tem, kaj se dogaja,” je dejal Piccioli. ”Bral sem knjigo o Fontani (italijanskem umetniku, op. p.), ki je svoje delo rezal – ne zato, da bi ga uničil, ampak da bi zgradil nove priložnosti; nove dimenzije,” je nadaljeval oblikovalec. ”Ko vidiš knjigo črno-belih portretov, po dveh ali treh straneh veš, da je to črno-bela knjiga portretov, zato ne pričakuješ, da boš videl blond lase in modre oči. Gledaš globlje v izraze, kot so gube … želel sem ustvariti ta občutek.”
Za Picciolija, čigar delo se vedno vrti okoli slavljenja individualnosti in raznolikosti, je bil monokromatizem – ki je v bistvu enotnost – namenjen temu, da pozornost opazovalca pritegne na posameznika, ki nosi oblačila. Da bi poudaril to točko, se je osredotočil na izreze – kar je poimenoval Madonin ulični stil glede na to, kako so renesančni umetniki uokvirili obraz Svete matere – in jih predstavil z igralsko zasedbo, vključno s Penelope Tree in Kristen McMenamy. “Poglobiš se v obraze: kdo so in ne, kaj predstavljajo,” je dejal Piccioli. “Ko vidiš samo rožnato, se osredotočiš.”
Nadaljevanje kolekcije predstavlja njegovo modno fiksiranje vsakodnevnih kosov, prilagojenih za konfekcijo. Majica, ki se podaljša v drapirano mini obleko, športni kombinezon, ki se je preoblikoval v silhueto formalnih oblačil, delovna obleka, ki jo prežema glamurozna oblika peščene ure. Moška oblačila so bila predstavljena v zelo velikih silhuetah, od velikanskih oblek do puhastih plaščev in zelo okrašenih prozornih večernih majic, ki se bodo v trgovinah prodajale le v rožnati in črni barvi, kot je bila predstavljena, je prisegel Piccioli.
Picciolijev odtenek rožnate bo dodan na uradno barvno lestvico Pantone pod imenom “Pink PP” – morda kot nasprotnik “Valentino rdeče” genija Valentina Garavanija, čeprav je dejal, da ni mišljeno, da bi tekmovala z barvo ikonične modne hiše. In čeprav sam nikoli ne nosi roza, je Piccoli za Vogue pojasnil, da je to nenehna fascinacija. ”V svojih kolekcijah si vedno želim rožnato. To je barva, za katero menim, da lahko z njo bolje prodreš, ker ima že sama veliko pomena. Skozi stoletja se je spreminjala: bila je barva moči moških, potem je postala dekliška … Rad nasprotujem tem idejam.”
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!