Platforma za izkušnje z digitalnimi zasloni se je združila s tehnologijo za virtualno pomerjanje oblačil in potrošnikom ponudila virtualno preizkušanje v modnih trgovinah.
Če ste med tistimi, ki radi nakupujete oblačila, a ne marate stresnega pomerjanja oblačil, bo lahko vaša nakupovalna izkušnja že kmalu veliko prijetnejša. Platforma za izkušnjo digitalnih zaslonov, Raydiant, namreč zdaj ponuja vznemirljivo novo virtualno rešitev za preizkušanje modnih oblačil v fizičnih trgovinah. Virtualno pomerjanje v trgovine prinaša Zyler, modna tehnologija, ki strankam omogoča, da se vidijo v katerikoli obleki, ne da bi jih morali fizično pomeriti. To pomeni, da bodo z uporabo najnovejše modne inovacije naše izkušnje nakupovanja oblačil že kmalu precej drugačne (veliko več bo zaupanja v nakup), kar bo zagotovo spremenilo tudi fizične trgovine. Menijo, da bodo kupci tako več nakupovali in manj verjetno vračali kupljene izdelke.
Raydiant z veseljem ponuja to novo ponudbo virtualnega preizkusa v kombinaciji s svojimi rešitvami za digitalno označevanje. Uvedba te vrste tehnologije bo povečala obisk, spodbudila sodelovanje strank in omogočila njihovim strankam, da promovirajo v stilu.
Generalni direktor Zylerja, Alexander Berend, je komentiral: “Sklenili smo partnerstvo z Raydiantom, da bi blagovnim znamkam pomagali prevzeti nadzor nad njihovo izkušnjo na lokaciji. Videli smo ogromen vpliv stilistov, ki svojim strankam pomagajo najti popolne izdelke z našo virtualno rešitvijo za pomerjanje, in zdaj je to lažje kot kdaj prej vzpostaviti tudi v trgovini.”
Zyler je virtualna rešitev za pomerjanje za modne znamke in trgovce, ki njihovim strankam omogoča pomerjanje oblačil v le nekaj preprostih korakih. Tehnologija deluje tako, da stranka v aplikacijo vnese svoje telesne mere ter portretno fotografijo, ki se nato transformirajo v virtualni model, na katerega so aplicirajo oblačila iz ponudbe v trgovini.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.