Dolgo najavljan dostavnik ID.Buzz je s svojo podobo (duhovni) naslednik legendarnega Bullija. Dimenzijsko blizu legendarnemu Transporterju in Multivanu.
Dolgo so pri Volkswagnovih Gospodarskih vozilih dražili publiko s podobo novega predstavnika ID.Buzz. Gre za prvi povsem električno gnani kombi ali minibus, kot ga tudi popularno imenujemo. Seveda pa bo na voljo v potniški in delovni oziroma tovorni verziji.
Z merami celo blizu Transporterju
Z dolžino 4,71 metra je novinec skoraj blizu Transporterju T6.1, ki je vendarle 20 centimetrov daljši, pri medosni razdalji skoraj 2,99 metra pa sta si zelo blizu. V petsedežnem ID. Buzzu s prilagodljivo potniško kabino je ob vseh potnikih še 1.121 litrov prostora za prtljago.
Tega lahko voznik z zlaganjem sedežev poveča na 2.205 litrov in s povsem ravnim dnom prtljažnika (z ustreznim doplačljivim dnom). V modelu ID. Buzz Cargo pa največja prostornina tovornega prostora za predelno steno za prvo sedežno vrsto znaša več kot 3,9 kubičnega metra. Vanjo je mogoče poriniti tudi do dve euro paleti. Buzza bo mogoče obtežiti s 650 kg tovora.
Tehnika, znana iz manjših prednikov
Ker gre za platformsko osnovo MEB (znano iz ID.3 in 4), je pogonski stroj nameščen zadaj, na zadnji osi, zmore pa 150 kW (204 KM). Med prednjo in zadnjo osjo pa je nameščen akumulator zmogljivosti 77 kWh (neto). Pri VW pravijo, da ga je mogoče polniti z močjo do 170 kW (DC) in 11 kW (AC). O dosegu pri Volkswagnu zaenkrat še ne govorijo, neuradno pa bo doseg zagotovo več kot 500 km (WLTP). Znano je tudi, da bo mogoče z zalogo energije upravljati dvosmerno. In polniti naprave ali celo vračati električni tok (cenejše nočne tarife) čez dan v hišo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!