Z odločitvijo bodo za eno leto prehiteli načrte tamkajšnjih oblasti.
Nemški Volkswagen morda ne velja za gonilno silo na področju električnih avtomobilov, saj nikoli ni veljal za pretirano naklonjenega tovrstnim pogonskim rešitvam – pa čeprav imajo trenutno enega največjih tržnih deležev v Evropi. Zahvala za to gre tudi vse večjemu številu tovrstnih vozil v modelni paleti. Po drugi strani pa je Volkswagen med tistimi proizvajalci, ki nameravajo v Evropi med zadnjimi nehati proizvajati termične motorje.
Povsem drugačna pa je praksa podjetja na Norveškem. Država, ki je znana po tem, da že desetletja spodbuja k skrbi za okolje in elektrifikaciji – po drugi strani pa velja za eno pomembnejših držav na področju črpanja nafte – namreč namerava že z letom 2025 ukiniti prodajo neelektričnih avtomobilov. To je namreč zanjo kot nečlanico Evropske unije povsem mogoča poteza, pri Volkswagnu pa jih pri tem nameravajo prehiteti.
Nemški avtomobilski koncern oziroma njihov tamkajšnji zastopnik naj bi namreč napovedal, da bo s prvim januarjem leta 2024 že čez eno leto in nekaj mesecev prenehal prodajati vse modele znamke Volkswagen, opremljene s termičnimi motorji. Prodajni delež teh je namreč vse manjši, ob dejstvu, da podjetje skrbi tudi za distribucijo vozil znamk Seat, Cupra, Audi in Škoda, pa bo odločitev verjetno zadevala tudi slednje.
Z letom 2024 se bodo s tamkajšnjega trga poslovili avtomobili avtomobili, kot so Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Volkswagen Passat in številni drugi, v Evropi za Volkswagen sila pomembni modeli. A ob dejstvu, da je osem izmed desetih novih na Norveškem prodanih avtomobilov opremljenih z električnim pogonom, ta primanjkljaj vseeno ne bo pretirano opazen.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!