Oglaševanje

Za dve uri parkiranja plačala vrtoglavo ceno: "Nadrealistično – nisem mogla verjeti"

author
I. M.
16. jun 2025. 18:45
QUEENSMERE PARKING SLOUGH
Foto: PROFIMEDIA

Ženska ni mogla verjeti, koliko je plačala za dve uri parkiranja v večnadstropni garažni hiši.

Oglaševanje

39-letna Yaditi Kava se je 16. maja skupaj s hčerkama odpravila po nakupih in na večerjo v nakupovalno središče Queensmere v kraju Slough v bližini Londona. Vozilo je za dve uri parkirala v tamkajšnji garažni hiši.

Ob vrnitvi so bili parkomati zaprti, zato se je odločila, da bo parkirnino poravnala ob izhodu.

Oglaševanje

"Kartico sem prislonila na brezstični terminal, nato se je prikazalo sporočilo, da moram vnesti svoj PIN. Bila sem v naglici, dekleti sta bili utrujeni in nisem pogledala zneska na terminalu za kartice. Na velikem zaslonu je pisalo 4,5, zato sem mislila, da gre za 4,5 funta (slabih 5,30 evra, op. a.). Zapornica se je dvignila in takoj sem po SMS sporočilu prejela obvestilo banke. V šoku sem ugotovila, da mi z bančnega računa niso odtrgali 4,5 funta, ampak 4.586 funtov (slabih 5.400 evrov, op. a.)," je Kava pojasnila po poročanju britanskega BBC in dodala, da je bila zanjo to res "nadrealistična izkušnja," saj preprosto ni mogla verjeti, da so ji s transakcijskega računa pobrali takšno vsoto denarja.

Kot je pojasnila, je morala počakati do ponedeljka, da je lahko govorila z vodjo, ki ji je dejal, da je bil avtomat za plačilo pokvarjen. 19. maja naj bi ji nato izdal potrdilo in ji zagotovil, da ji bo denar povrnjen v 2-3 delovnih dneh. Vendar tri tedne pozneje denarja še vedno ni bilo.

"Trenutno se ločujem, denar sem prihranila za plačilo odvetniških stroškov," je pojasnila. Ker je imela občutek, da se zadeva ne premika, je primer prijavila oddaji o pravicah potrošnikov (JVS show), ki jo vodi voditelj BBC-ja Jonathan Vernon-Smith. "En klic Vernon-Smitha in že naslednji dan je bil ves denar nazaj na mojem računu," je poudarila 39-letnica.

Oglaševanje

Upravitelj nakupovalnega središča Savills je medtem sporočil, da gre v omenjenem primeru za "osamljen incident" ter da so bili s stranko v rednem stiku, da bi težavo čim prej rešili. "Gre za zelo nenavaden dogodek in trenutno preiskujemo sistem parkiranja, da bi preprečili ponovitev takšnega primera v prihodnje," je po poročanju BBC še pojasnil upravitelj.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih