Načrti za prihodnost so zanimivi - a maloserijski.
Znamka Alfa Romeo velja v avtomobilskem svetu za eno bolj posebnih, hkrati pa tudi za znamko z močno bazo zvestih privržencev. Marsikateri izmed njih je zdaj zato nekoliko nejevoljen zaradi dejstva, da so v vodstvu sledili trendom in se začeli usmerjati proti križancem. Hkrati v ponudbi nimajo več pravega športnika, kot so bili modeli 4C, 8C, GTV, Spider in podobni. A to še ne pomeni, da so Italijani pozabili nanje.
V začetku tega tedna je namreč luč sveta ugledal križanec Tonale, manjši brat modela Stelvio. Generalni direktor znamke, Jean-Phillipe Imparato, pa je ob tem razkril, da na tovrstne avtomobile vendarle niso pozabili. Vseeno pa morajo razvoj znamke in njeno prihodnost podrediti ekonomiji. Posledično to pomeni, da morajo okrepiti finančne tokove, s katerimi bodo povečali dohodke, ki bodo omogočali nadaljnji razvoj.
Čeprav je zgodovina znamke športno obarvana, je jasno, v katero smer bo potekal razvoj. Prednost bodo tako dobili elektrificirani pogonski sklopi in pa križanci. Ob tem pa Imparato dodaja, da je njemu – in vsakomur, ki bi obiskal muzej znamke – kristalno jasno, da je zgodovina prepletena s športnim duhom.
Prav zato v podjetju na takšne avtomobile niso pozabili. Idej za športnike in kabriolete je bojda v predalih oblikovalcev precej. Ti naj bi se v veliki meri naslanjali na dva legendarna modela, Spider Duetto, ki so ga proizvajali skoraj 30 let, in pa športnika 33 Stradale. Vseeno pa ne gre pričakovati velikoserijskih vozil. Če bo katera izmed idej realizirana, bo najverjetneje doživela le maloserijsko proizvodnjo, namenjeno petičnežem.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!