
Podjetje Aldi – v Sloveniji znano kot Hofer – v Veliki Britaniji predstavlja bundo z motivom krompirja, ki jo je oblikoval studio Agro, znan tudi po kreacijah za Beyonce.
Oglaševanje
Trgovska veriga Aldi – v Sloveniji znana kot Hofer – je na Otoku lansirala bundo, ki je nastala v sodelovanju s studiem Agro. Ta modna hiša, znana tudi po kreacijah za Beyonce in Lady Gaga, je za trgovca oblikovala prav posebno jakno, ki bo kupcem na voljo v omejeni izdaji. Gre za jakno z motivom krompirja, ki je med Britanci zelo priljubljen, poroča Daily Record.
"Vemo, da naši kupci obožujejo pečen krompir, zato je bilo lansiranje te bunde logično - sploh zdaj, ko se temperature znižujejo. Naša najnovejša kreacija bo ljubiteljem pečenega krompirja to jesen zagotovila udobje, saj jo je navdihnila ena izmed najbolj priljubljenih jedi," je dejala Julie Ashfield, komercialna direktorica pri Aldi UK.
Oglaševanje
@aldiuk All drip, no butter 🤤 We had this half-baked idea to make a Jacket Jacket, and now you could WIN it. To bag yourself one of our EXCLUSIVE winter warmers (haha) all you’ve got to do is like this post and tag your spuddy! Get in quick though, you've only got until October 23rd to enter. Check the link in bio for the juicy stuff (T&C's). #JacketPotato #Pufferjacket #Competition #AldiUK #AldiTikTok ♬ som original - diesper
Oblačilo je mogoče dobiti le z zmago v nagradni igri na družbenih omrežjih trgovine. Aldi pa je ob tem na svoji spletni strani nanizal še vrsto statističnih podatkov, ki izhajajo iz raziskave, ki so jo med Britanci opravili, preden so javnosti predstavili ekstravagantni modni kos.
Raziskava, ki so jo opravili na vzorcu 2.000 Britancev, denimo razkriva, da se po enem najbolj vročih poletij 82 odstotkov Britancev veseli jeseni. Več kot tretjina, tj. 40 odstotkov vprašanih, pa pravi, da se oktobra začenja sezona pečenega krompirja.
Prav zato si je trgovec izbral pravi mesec, da predstavi svoj novi modni hit. Pod Aldijevo objavo na družbenem omrežju TikTok so se zvrstili številni komentarji uporabnikov, ki so v veliki meri navdušeni nad kreacijo. "Marketinška ekipa potrebuje povišico," je denimo zapisala ena uporabnica. "Nekdo bo zagotovo dobil povišico," se je strinjala druga uporabnica. "Upam, da bo kmalu na voljo tudi v trgovinah," pa je zapisal tretji komentator.
Oglaševanje

Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje