Po eksodusu naročnikov Netflix v odpuščanje

Gospodarstvo 18. Maj. 202207:51 > 10:07
Delite:
Netflix
Foto: Profimedia

Netflix je le mesec dni po tem, ko je sporočil, da je prvič v zadnjih desetih letih izgubil naročnike, odpustil približno 150 ljudi.

Odpuščanje, ki ga je Netflix naznanil v torek, bo prizadelo predvsem ameriško izpostavo v Kaliforniji. 150 ljudi, ki bodo ostali brez službe, predstavlja približno dva odstotka vseh zaposlenih v Severni Ameriki, poroča BBC.

“Te spremembe so predvsem posledica poslovnih potreb in ne delovne uspešnosti posameznikov. Zato je ta odločitev še posebej težka, saj se nihče od nas ne želi posloviti od tako odličnih sodelavcev,” je podjetje zapisalo v izjavi.

Nekateri so svojo usodo delili tudi na družbenih omrežjih. Madelyn Chung je zapisala, da je bila tudi ona na žalost ena od odpuščenih. Ob tem je dodala, da je ponosna na delo, ki ga je opravila, in da ima veliko srečo, da je imela priložnost delati s tako briljantnimi ljudmi.

Pretočna platforma se to leto spopada z eksodusom naročnikov. Aprila je razkrila, da je v prvih treh mesecih letošnjega leta izgubila 200.000 naročnikov, in opozorila, da pričakuje izgubo še dodatnih dveh milijonov v prihajajočem četrtletju.

Novica o padcu naročnikov je povzročila velik padec cene delnic. V enem dnevu je ta padla za 25,73 odstotka, s čimer je podjetje po navedbah TechCruncha izgubilo 30 milijard dolarjev oziroma približno 27,75 milijarde evrov tržne vrednosti.

Čeprav ima Netflix 220 milijonov naročnikov po vsem svetu in ostaja glavni igralec na tem tržišču, se v zadnjih letih spopada z vedno močnejšo konkurenco – Disney Plus, HBO in Amazon Prime Video podjetju povzročajo največ sivih las.

Prejšnji mesec so v poročilu o prihodkih navedli, da je odhod naročnikov med drugim posledica vojne v Ukrajini in odločitvi o zvišanju cen v ZDA. Samo zaradi umika z ruskega trga so izgubili 700.000 uporabnikov.

Poleg odpuščanja podjetje zmanjšuje tudi obseg vsebin in lastne produkcije. Na začetku maja so zaradi tega ustavili razvoj animirane serije Pearl (Biser), ki jo je ustvarila Meghan Markle.

Nekateri analitiki ocenjujejo, da je Netflixu po velikem porastu novih naročnikov med pandemijo zmanjkalo enostavnih načinov za širitev posla. Zdaj v podjetju napovedujejo, da preučujejo cenejši model, ki bi temeljil na oglasih, že nekaj časa pa načrtujejo tudi zaračunavanje za deljenje gesla.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar