70 odstotkov klicev na 112 v zadnjem mesecu nenamernih. V čem je težava?

author
N1
31. maj 2023. 13:13
policija, splošna, gasilci
Fotografija je simbolična. (Foto: BOBO) | Fotografija je simbolična. (Foto: BOBO)

V zadnjem mesecu so na regijskih centrih za obveščanje prejeli kar 70 odstotkov nenamernih klicev. Vzrok? Posodobitev programske opreme mobilnih telefonov. "Zaradi teh klicev so lahko linije za tiste, ki pomoč dejansko potrebujejo, zasedene," opozarjajo na upravi za zaščito in reševanje. Kako najnovejšo funkcijo izklopiti?

Ob klicu na številko 112 se v regijskem centru za obveščanje oglasi operater: "Klic v sili, prosim?" Kljub temu da vprašanje večkrat ponovi, na drugi strani linije ni slišati nikogar.
Kar 70 odstotkov klicev na regijske centre za obveščanje v zadnjem mesecu je bilo takšnih. Na upravi za zaščito in reševanje pojasnjujejo, da v teh primerih ne gre za zlorabo številke 112, temveč za nenamerne klice.

Vzrok je v posodobitvi programske opreme mobilnih telefonov (predvsem androidov), ki omogoča, da s petimi zaporednimi pritiski na stransko tipko za vklop in izklop telefona avtomatsko sprožimo klic v sili. "Zaradi teh klicev pa so lahko linije za tiste, ki pomoč dejansko potrebujejo, zasedene," opozarjajo na upravi.

Če pravočasno ugotovite, da je vaš telefon "samostojno" poklical na številko 112, klic lahko prekinete.

Na upravi za zaščito in reševanje uporabnike telefonov pozivajo tudi, da preverijo, ali njihov telefon tovrstno funkcijo ima, saj jo lahko izklopijo.

Kako, si poglejte v spodnjem posnetku.














Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih