Potem ko je poplava avgusta lani odnesla in v celoti uničila 90 let star lesen most za pešce in kolesarje, ki je povezoval Vikrče in Medno, so stekle priprave za gradnjo novega visečega mostu.
Brv je povezovala dve občini in je bila velikega pomena za kolesarje in pešce, med drugim zaradi povezave krajevne skupnosti Pirniče z železniško postajo v Mednem. Več kot 90 metrov dolgo leseno mostišče, ki ga je načrtoval inženir Stanko Dimnik, je oba bregova reke Save povezovalo od leta 1934. Objekt je bil kot tehnična dediščina vpisan tudi v register kulturne dediščine.
Kmalu po avgustovski ujmi je HSE Invest, ki je družba za inženiring in izgradnjo energetskih objektov iz skupine HSE, ponudil pomoč pri projektiranju nove brvi. Konec lanskega leta so župan Medvod Nejc Smole, župan Ljubljane Zoran Janković in direktor HSE Invest Jure Šimic podpisali pogodbo o donaciji v vrednosti nekaj manj kot 40.000 evrov, s katero je podjetje občinama, ki sta solastnici brvi, doniralo izdelavo dokumentacije za nov viseči most.
Ker je lesena brv uničena, predmeta kulturne dediščine ni več, zato nova brv ne bo replika stare, pravijo na občini in dodajajo, da bo nova brv daljša in bo zgrajena višje, kar bo omogočalo večji pretok Save. Mestna občina Ljubljana je pripravila projekt za rušitev ostankov stare brvi in izbrala izvajalca, to je podjetje Žurbi team, Občina Medvode pa vodi načrtovanje nove brvi. Izdelali so že geodetski posnetek in izvedli geomehanske raziskave, projekt bo pred izvedbo recenzirala državna tehnična pisarna, svoje pogoje je podala tudi Direkcija RS za vode.
“Načrtujemo, da bo projektna dokumentacija z vsemi potrebnimi soglasji izdelana skladno s pogodbo o donaciji, in sicer v prvi četrtini tega leta, ko bomo na Občini Medvode lahko izvedli javno naročilo za izbor izvajalca del za postavitev nove brvi,” so navedli.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje