Civilna iniciativa Šalara, Škocjan, Triban in Bošamarin nadaljuje boj proti gradnji hitre ceste Koper-Dragonja po trasi, ki jo predvideva državni prostorski načrt v izdelavi. Zavzela se je za potek po izolski obvoznici in v predoru do Lucije.
Civilna iniciativa, ki ima več kot 700 članov, se je zavzela za načrt, ki sta ga leta 2015 predstavila doktor prometnih znanosti Livio Jakomin in že pokojni gradbeni inženir Ivan Zajec. Podprli so ga tudi takratni župani občin Slovenske Istre.
Državni prostorski načrt, ki je v zaključni fazi priprave, medtem predvideva, da bi cesta potekala skozi koprska primestna naselja in čez kmetijska zemljišča. V civilni iniciativi trdijo, da je država zaradi interesov kapitala povozila voljo županov in prebivalstva.
Kot je na današnji novinarski konferenci v Kopru o o prednostih starega načrta izpostavil Jakomin, bi bilo treba razmisliti o alternativah. “To, da je prostorski načrt narejen, ne more biti argument,” je dejal.
Sprašuje se, zakaj na ministrstvu niso niti ovrednotili drugih variant, ki so bile prav tako na mizi: “Zakaj? Ali je obstajal drugačen interes? Jaz ne vem, ampak ljudje si zaslužijo odgovore.”
Po Jakominovih besedah je alternativ več. O tisti, ki jo je pred sedmimi leti pomagal pripraviti, pa je znova zatrdil, da je “krajša, izkorišča obstoječo avtocesto in predor Markovec, ne gre čez skoraj nobeno kmetijsko zemljišče in je zaradi tega cenejša.”
Predstavnica civilne iniciative Jasna Arko ni želela govoriti o korakih, ki jih nameravajo narediti, da bi dosegli svoj cilj. Boji se, da bi z napovedjo pomagala tistim, ki uporabljajo vsa sredstva, da bi izsilili uresničitev obstoječega načrta.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!