Izbira izvajalca, ki bo prenovil avtocestni odsek med Dramljami in Slovenskimi Konjicami, se zapleta. Potem ko je Dars januarja za prenovo izbral konzorcij treh podjetij, je revizijska komisija odločitev zaradi nekaterih pomanjkljivosti razveljavila. Na Darsu so od izbranega ponudnika še pravočasno prejeli potrebno dopolnitev, zato njihovo ponudbo jemljejo kot dopustno. Vendar lahko neizbrani ponudnik zahteva revizijo te odločitve, kar pomeni, da izvajalec obsežne prenove še ni dokončno izbran.
Dars po odločitvi Državne revizijske komisije za razveljavitev odločitve o oddaji javnega naročila za obnovo odseka štajerske avtoceste med Dramljami in Slovenskimi Konjicami konzorciju CGP s partnerjema vztraja pri izbranem izvajalcu.
Za obsežno obnovo so pri Darsu januarja izbrali konzorcij novomeškega CGP s sarajevsko družbo Euro-Asfalt in ljubljansko Iskro, ki naj bi dela opravil za 69,95 milijona evrov brez DDV. Ponudbo, v višini 71,72 milijona evrov brez davka, je oddal tudi konzorcij pod vodstvom murskosoboškega Pomgrada, v katerem so bili še celjski Voc, slovenska podružnica avstrijskega Strabaga in kranjski Garnol.
Državna revizijska komisija je aprila Darsov izbor na podlagi zahtevka za revizijo, ki sta ga vložila Voc Celje in Pomgrad, razveljavila. Revizorji so ugotovili, da Dars ni imel podlage za ugotovitev, da je bila ponudba izbranega ponudnika pripravljena v skladu z naročnikovimi zahtevami iz razpisne dokumentacije in kot taka dopustna. Ob tem so ugotovili še, da izbrani ponudnik ni izkazoval enega od pogojev za sodelovanje.
Dars je v objavi na portalu javnih naročil pojasnil, da so v izbranem konzorciju do roka ponudbo dopolnili in ustrezno odgovorili na pomisleke Državne revizijske komisije. Pojasnilo in dopolnitev so ocenili za ustrezno, zato so ugotovili, da ne obstajajo razlogi za izključitev ponudnika, njegovo ponudbo pa so spet označili za dopustno. Druge, višje prispele ponudbe, zato niso ocenjevali.
Tudi na to odločitev lahko neizbrani ponudnik vloži zahtevek za revizijo, kar pomeni, da izvajalec tako še naprej ni izbran.
Prenavljali bodo tudi predore, viadukte, signalizacijo …
Prenova tega odseka sicer predstavlja enega večjih gradbenih posegov na avtocestnem omrežju, prenovili bodo voziščno konstrukcijo, izvedli obnovo predorov Golo rebro in Pletovarje, viaduktov Škedenj I. in II. ter Grapa, postavili protihrupne ograje in zamenjali signalizacijo. Dela bodo po napovedih Darsa trajala vsaj dve gradbeni sezoni.
Na Darsu so že aprila ob odločitvi Državne revizijske komisije opozorili, da glavnih gradbenih del, ki terjajo popolno zaporo polovice avtoceste, letos poleti še ne bo, saj postopek oddaje predmetnega javnega naročila ne bo končan v doglednem času. Dela v predorih bodo tako lahko potekala od sredine junija do sredine septembra v poletju 2024 in v enakem obdobju poletja 2025, ko bi obnovili še drugo polovico avtoceste.
Zunaj tega obdobja bo mogoče izvajati posamezna dela, ki ne terjajo zapore posameznega smernega vozišča avtoceste, kar pomeni, da bo v primeru skorajšnjega dokončnega vsaj kakšne aktivnosti mogoče izvesti že tudi letos.
Ker bo šlo za obsežna dela, v lokalnih skupnostih pričakujejo, da se z vidika zagotavljanja varnosti in čim manj motečega vpliva na lokalno okolje vsi deležniki potrudijo po najboljših močeh.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje