Na seji odbora za gospodarstvo je vlada dopolnila načrt razvojnih programov na področju javne železniške infrastrukture z devetimi novimi projekti. Obnovitvena dela na železniški infrastrukturi so nujna zaradi dotrajanosti, so sporočili iz urada vlade za komuniciranje.
Vlada je v načrt razvojnih programov 2023-2026 uvrstila zamenjavo kretnic na postajah Litija, Grobelno, Hoče in Rakek, obnovo tira na postaji Rakek, sanacijo zgornjega ustroja proge Črnotiče-Hrastovlje, podajno lovilne sisteme na progi državna meja-Dobova-Ljubljana, zamenjavo naprav voznega omrežja na progah državna meja-Dobova-Ljubljana in Zidani Most-Šentilj-državna meja ter obnavljanje javne železniške infrastrukture v letu 2023.
Kot so pojasnili v vladnem uradu, so obnovitvena dela nujna zaradi infrastrukturno dotrajanih odsekov železniških prog, ki se kažejo v dotrajanosti materialov zgornjega ustroja ter kot uničena in zdrobljena tirna greda, ponekod so tudi blatna mesta, kar vpliva na stabilnost tira.
Sanacija z izvedbo rednih vzdrževalnih del zaradi dotrajanosti ni več možna, na posameznih mestih je potrebna celovita sanacija zgornjega in spodnjega ustroja.
Za zagotavljanje varnosti železniškega prometa je treba po navedbah vlade projekte izvesti čim prej. V nasprotnem primeru bodo potrebni ukrepi, kot sta vpeljava počasne vožnje ter zaprtje tira za odvijanje železniškega prometa, so opozorili.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje