
Direktor družbe Delo mediji, na katero je družba Delo izčlenila medijsko dejavnost, Dejan Novaković miri novinarje, ki jih statusne spremembe skrbijo. Prepričan je, da bodo z zavzetostjo in odgovornostjo uspešno vodili poslovanje novega podjetja in še okrepili vrednost Delovih medijskih znamk. Položaj sicer prevzema z 18-letnimi izkušnjami v Delu.
Oglaševanje
V ponedeljek je bila v sodni register vpisana družba Delo mediji, na katero je podjetje Delo izčlenilo medijsko dejavnost skupaj z zaposlenimi in blagovnimi znamkami. Za direktorja je bil imenovan Dejan Novaković. Na družbi Delo so medtem ohranili nepremičnine in lastništvo distribucijske družbe Izberi, na čelu ostajata Nataša Luša in Stojan Petrič.
Iz poslovodstva Dela so sporočili, da je Novaković diplomirani novinar, ki je prve novinarske izkušnje dobival med študijem v lokalnih in regionalnih medijih. Leta 2003 je nato magistriral iz ekonomskih ved na ljubljanski ekonomski fakulteti.
Oglaševanje
Leta 2007 se je nato pridružil Delu, kjer je je najprej delal v oglasnem trženju, nato v nabavi in kontrolingu, zadnja leta pa je opravljal naloge vodje računovodstva, financ in kontrolinga ter vodil osrednje razvojne projekte Dela, povezane z digitalizacijo. Na Delu so pojasnili, da je sodeloval neposredno s poslovodstvom medijske hiše.
"Vodenje podjetja Delo mediji tako prevzema z več kot 18 leti izkušenj v medijski panogi, odlikuje pa ga široko poznavanje vseh ključnih področij, v katerih deluje medijsko podjetje," so poudarili v poslovodstvu Dela.
Novaković izzive za razvoj po njihovih navedbah vidi predvsem v nadaljnji digitalizaciji in hitro razvijajoči se umetni inteligenci, ki pa sta obenem priložnost za inovacije, nadgradnjo vsebin in učinkovitejše povezovanje z bralci.
Oglaševanje
"Družba Delo mediji bi bila bolj izpostavljena tveganjem"
V Sindikatu novinarjev Dela, Sindikatu novinarjev Slovenije in Društvu novinarjev Slovenije so medtem avgusta v skupni izjavi poudarili, da je bistvo izčlenitve medijske dejavnosti brez nepremičnin v povečanju vrednosti družbe Delo, ki bi tako imela manjše stroške poslovanja in višje prihodke. Družba Delo mediji pa bi bila medtem bolj izpostavljena tveganjem.
V poslovodstvu Dela pravijo, da se Novaković zaveda, da vsaka sprememba prinaša skrbi in dvome pri zaposlenih, ki pa da jih lahko z dobro in odgovorno ekipo tudi razblinijo. "Pomembna je jasna strateška usmeritev in transparentna komunikacija," so prepričani. Novaković medtem po njihovih zagotovilih verjame, da bodo z ekipo z zavzetostjo in odgovornostjo uspešno peljali poslovanje novega podjetja in še okrepili vrednost Delovih medijskih znamk.
Strategija novega podjetja je sicer po njihovih besedah nastajala v skupnem načrtovanju z lastnikom, družbo FMR, in poslovodstvom Dela, tako da je prehod na novo podjetje "odgovorno in skrbno organiziran". "Delo mediji ohranjajo visoke poslovne, uredniške in etične standarde, ki jih je utrjevalo že predhodno podjetje," so še zapisali.
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje