Direktorica Fraporta Slovenija, ki upravlja Letališče Jožeta Pučnika, Babett Stapel ocenjuje, da je promet na ljubljanskem letališču na zelo dobri poti k popolnemu okrevanju, kar dokazujejo tudi rezultati prvih štirih mesecev letošnjega leta. Do konca aprila so zabeležili skupno okoli 300.000 potnikov, kar je 50 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Stapel pa med drugim tudi ocenjuje, da je nerealno pričakovati, da bodo letalski prevozniki v kratkem času vzpostavili veliko novih povezav oziroma znatno povečali frekvence letov. Kako uspešen bi lahko bil nov nacionalni prevoznik? "Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja," pravi Stapel.
Letališče Jožeta Pučnika je nedvomno zanimivo za letalske prevoznike, a bi bilo nerealno pričakovati, da bodo ti v kratkem času vzpostavili veliko novih povezav oziroma znatno povečali frekvence letov, je ocenila direktorica Fraporta Slovenija, ki upravlja letališče, Babett Stapel. Prepričana je, da Fraport stori dovolj za privabljanje prevoznikov.
Kot je ob robu današnje novinarske konference Slovensko-nemške gospodarske zbornice v Ljubljani ocenila Stapel, letalski promet na Brniku dobro okreva, pri čemer je treba upoštevati tudi posebnosti ljubljanskega letališča. “Ljubljansko letališče namreč za razliko od mnogih drugih letališč v regiji ne beleži opaznejšega notranjega prometa in zdomskega prometa, Slovenija pa tudi ni destinacija za množični turizem, kot so denimo grški otoki,” je dejala.
Na predkoronsko raven do leta 2026
“Po naših ocenah je promet na ljubljanskem letališču na zelo dobri poti k popolnemu okrevanju, kar dokazujejo tudi rezultati prvih štirih mesecev letošnjega leta,” je dejala. Do konca aprila so zabeležili skupno okoli 300.000 potnikov, kar je 50 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Nekatere povezave so že okrevale na predkoronske ravni. Za celotno leto pričakujejo 1,2 milijona potnikov, kar je 23 odstotkov več kot lani. Pri celoletnem številu potnikov bodo predkoronsko raven predvidoma dosegli leta 2026.
Prepričana je tudi v konkurenčnost cen storitev Fraporta Slovenija. “Ob tem intenzivno vlagamo v infrastrukturo in storitve, tako pa bo tudi v prihodnje,” je zagotovila.
Očitki, da Fraport Slovenija pri privabljanju letalskih prevoznikov ne stori dovolj, se ji tako ne zdijo upravičeni. “Želim si, da bi se avtorji takšnih očitkov najprej obrnili na nas, da bi jim lahko pojasnili, kako številke kažejo nekaj povsem drugega,” je poudarila.
Nacionalni prevoznik: “Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja”
Ob opozorilih o izjemno slabi letalski povezljivosti Slovenije se v javnosti vse glasneje omenja ideja o ustanovitvi novega nacionalnega letalskega prevoznika. Kot je poudarila Stapel, Fraport Slovenija v razprave o tej temi ni bil vključen, vendar pozdravlja vse morebitne nove letalske prevoznike. “To odločitev bo morala sprejeti država,” je dodala.
Opozoril, da takšen prevoznik ne bi mogel poslovati z dobičkom, ni želela komentirati. “Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja,” je dejala.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.