Izvajalec gradbenih del je tudi v drugi fazi, torej na spodnjem delu Betinovega klanca, predčasno končal gradbena dela. Tako promet na glavni cesti Lesce–Bled, ki je od 4. marca zaradi gradnje krožišča potekal izmenično enosmerno, znova teče nemoteno, so sporočili z direkcije za infrastrukturo.
Zapora, za katero so se na Bledu, v Bohinju in v Gorjah bali, da bo povzročila precejšnje prometne zastoje, je tako minila brez večjih težav. Sprva je bilo načrtovano, da bi namesto izmenično enosmerno promet z Bleda potekal kot običajno, na Bled pa po obvozu prek avtocestnega izvoza Jesenice vzhod skozi Kočno in Gorje. Vendar so lokalne skupnosti in ostali deležniki direkcijo za infrastrukturo pozvali, naj poišče primernejšo rešitev.
Na direkciji so se nato skupaj z izvajalcem del, Gorenjsko gradbeno družbo, dogovorili za uvedbo izmenično enosmernega prometa mimo gradbišča na Betinovem klancu, in sicer v dveh fazah oziroma dveh terminih. Zapora za ureditev zgornjega dela naj bi trajala med 4. in 24. marcem, za ureditev spodnjega dela pa po velikonočnih praznikih med 2. in 21. aprilom.
Kmalu po uvedbi polovične zapore se je izkazalo, da ta ne povzroča večjih zastojev in da se potovalni čas tudi v prometni konici podaljša le za nekaj minut. Prav tako se je že po nekaj dneh izkazalo, da dela potekajo hitreje od načrtov in da bodo lahko vsa dela končana do 24. marca ter da zapora v aprilu ne bo potrebna.
Danes pa so iz direkcije sporočili, da so dela, zaradi katerih je promet potekal le po enem pasu, že končana. Tako so lahko predčasno odpravili polovično zaporo in je na območju novega krožišča na Betinu znova vzpostavljen dvosmerni promet. Promet v smeri Bleda poteka še po starem voznem pasu, v smeri Lesc pa po novem. Po zaključenih gradbenih delih na mostu bo ves promet preusmerjen na novo zgrajeni del.
Dodatne polovične zapore v času gradnje krožišča na Betinu, ki predstavlja prvo od treh faz blejske južne obvoznice, niso predvidene.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje