Drugi tir brez tujega kapitala? “Železnica ne sme končati v tujih rokah”

Gospodarstvo 07. Nov 202212:13 5 komentarjev
Drugi tir, začetek gradnje
Žiga Živulovič jr./BOBO

Predlog novele zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom med Divačo in Koprom, ki ga je pripravilo ministrstvo za infrastrukturo, vključuje tudi umik možnosti sodelovanja zalednih držav iz projekta in možnost gradnje dodatnega tira ob novi progi.

Ministrstvo za infrastrukturo je pripravilo predlog novele zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom med Divačo in Koprom. Predviden je umik možnosti sodelovanja zalednih držav iz projekta in omogočanje gradnje dodatnega tira ob novi progi.

“Aktualna vlada ocenjuje, da je železnica eden od najpomembnejših infrastrukturnih sistemov, ki ne sme končati v tujih rokah,” so zapisali na ministrstvu. Možnost vstopa tujega kapitala v projekt je s predlogom novele že lani spomladi poskušala izločiti tedanja opozicija, a so ji poslanci pokazali rdečo luč.

Druga sprememba se nanaša na gradnjo dodatnega tira ob novi progi. “Ker imamo projektno podjetje 2TDK, je smiselno, da tudi dodatni tir gradi to podjetje, in je investitorstvo za oba nova tira urejeno na enak način,” so pojasnili. Obe spremembi sta po oceni ministrstva dobri tako za projekt kot tudi državo.

Predlog novele je v medresorskem usklajevanju, na ministrstvu ocenjujejo, da bi bila lahko sprejeta do konca leta.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje