Portal Forbes Slovenija se je v samo 20 dneh obstoja uveljavil kot eden ključnih virov informacij za poslovno skupnost in tudi širšo javnost, in sicer po zaslugi tega, da odpira pomembne teme, izpostavlja regionalne uspehe, inovacije in podjetništvo, prinaša zanimivo vsebino in priljubljene Forbesove sezname.
Forbes je hitro naletel na številne pozitivne odzive med poslovnimi voditelji, vlagatelji in podjetniki, saj jim ponuja verodostojne informacije, analize in ekskluzivne intervjuje s ključnimi igralci na regionalni gospodarski sceni.
V prvih dveh tednih je največ pozornosti javnosti pritegnil članek, katera podjetja bodo konec leta nagradila svoje zaposlene z božičnico, 13. plačo ali nagrado za poslovno uspešnost. O uspešnem začetku delovanja govori tudi dejstvo, da Forbes Slovenija že citirajo drugi mediji. Med ekskluzivnimi Forbesovimi zgodbami, ki so vzbudile pozornost kolegov iz drugih medijev, sta zgodbi o odpuščanju delavcev v Alpini in tem, kako je znani podjetnik doživel hladen tuš po prevzemu podjetja Moda Mi&Lan.
Že v prvih dveh tednih delovanja je postalo jasno, da se je ta globalna medijska blagovna znamka uspešno prilagodila posebnostim regionalnega trga. Digitalna izdaja Forbesa v Sloveniji prinaša svež pristop ter povezuje profesionalnost in kakovost vsebine z dinamičnim pristopom pri predstavljanju informacij.
Urednica Bojana Humar poudarja, da je ponosna, ker se je Forbes Slovenija že uveljavil kot vir kakovostnih in verodostojnih poslovnih informacij, ki v ospredje postavlja ljudi in ne številk.
V posebnih rubrikah in dogodkih Forbes prinaša zgodbe uspešnih posameznikov ne le iz Slovenije, ampak iz celotne regije. S tem podpira razvoj podjetništva in navdihuje nove generacije.
Globalno priljubljeni Forbesovi seznami so našli svoje bralce tudi v Sloveniji, saj so se uvrstili med najbolj brane vsebine. Med njimi so 30 najbolj uspešnih pod 30 let, najbolje plačani nogometaši ali najbolje plačani igralci v ligi NBA.
Poslovna skupnost že zdaj doživlja Forbes kot partnerja pri izpostavljanju dobrih praks. Naš cilj je, da Forbes Slovenija postane nepogrešljiva točka za vse, ki želijo biti na tekočem z najnovejšimi poslovnimi trendi, analizami trga in uspehi regionalnih podjetnikov. Želimo, da postane redno čtivo za podjetnike in menedžerje, za mnenjske voditelje in vse, ki razumejo, da se razvoj vseh segmentov družbe začne prav z gospodarskim razvojem.
Veselimo se komunikacije z bralci in želimo ustvariti skupnost za izmenjavo idej, izkušenj in najboljših praks v poslovnem svetu. Pridružite se nam na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, X in LinkedIn.
Forbes Slovenija je le ena od petih digitalnih izdaj, ki jih je v regiji zagnala družba United Media. Poleg Slovenije so začeli delovati še Forbesovi portali v Hrvaški, Bosni in Hercegovini, Srbiji in Črni gori. United Media ima v svojem portfelju več kot 120 medijev: 60 televizijskih postaj, 40 portalov, radijske postaje in tiskane izdaje. Posluje v osmih državah in zaposluje 4.200 ljudi.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!