Vodenje TSmedia bo v četrtek prevzel Igor Gajster, dozdajšnji direktor prodaje v tem podjetju. Soglasje k njegovemu imenovanju za mandatno obdobje štirih let je na današnji seji podal nadzorni svet Telekoma Slovenije, so po seji sporočil prek spletne strani Ljubljanske borze. TSmedia je lastnik drugega najbolj branega portala v Sloveniji Siol.net, upravlja pa tudi portala Najdi.si in Bizi.si ter več drugih blagovnih znamk.
Po tem, ko je lani avgusta vodenje TSmedia prevzel novinar Rajko Gerič, ki ga je letos nasledila Irma Gubanec, državna družba znova dobiva novega direktorja. To bo v četrtek postal Igor Gajster, ki ima več kot 20 let izkušenj na področju prodaje oglasnega prostora na različnih medijih, tekom celotne kariere pa je deloval v Skupini Telekom Slovenije, so v sporočilu za javnost zapisali v TSmedia.
Kariero je začel v prodaji oglasnega prostora v takratnem podjetju SiOL, kjer je kasneje prevzel vodenje prodaje ključnim kupcem. Leta 2012 se je kot namestnik direktorice prodaje pridružil novonastali televiziji Planet TV, leta 2019 pa kariero nadaljeval v družbi TSmedia, kjer je bil odgovoren za področje prodaje.
Temelj je krepitev spletnega medija Siol.net
“TSmedia bo še naprej usmerjena v razvoj novih inovativnih digitalnih produktov, s čimer bomo oglaševalcem in ostalim partnerjem tudi v prihodnje zagotavljali napredne storitve in priložnosti za nagovarjanje različnih ciljnih skupin,” je ob imenovanju na mesto direktorja poudaril Gajster.
Kot so dodali v podjetju, bo nadaljnji razvoj družbe TSmedia temeljil predvsem na krepitvi spletnega medija Siol.net, zunanjih digitalnih zaslonov, poslovnega imenika Bizi in ciljanega TV-oglaševanja na platformi NEO Telekoma Slovenije.
Gajster bo na položaju nasledil Irmo Gubanec. Gubančevo, sicer članico uprave Telekoma Slovenije, so nadzorniki na položaj imenovali oktobra do imenovanja novega direktorja.
Telekom Slovenija za prihodnje leto načrtuje 20 milijonov evrov čistega dobička
V skupini Telekom Slovenije prihodnje leto načrtujejo rast prihodkov ter rast števila uporabnikov v vseh segmentih. S tem načrtujejo okrepiti tržne deleže. Po načrtih bodo ustvarili 680,8 milijona evrov prihodkov in 20,1 milijona evrov čistega dobička.
Kljub načrtovani rasti, razvojni naravnanosti, nadaljnji stroškovni optimizaciji poslovanja in skrbnemu obvladovanju tveganj bosta na ključne finančne kazalnike v naslednjem letu vplivali predvsem negotovost na trgu cen električne energije in dvig obrestnih mer, so po današnji seji nadzornega sveta prek spletne strani Ljubljanske borze sporočili iz družbe.
TSmedia je bil leta 2020 tik pred prodajo
Družba TSmedia je v lasti državnega Telekoma Slovenija, in je nastala leta 2011 iz družbe Najdi.si. Državni operater je želel TSmedia že prodati, zato je jeseni 2020 sprožil tudi postopek za prodajo, vendar so nadzorniki leta 2021 le-tega ustavili. Telekom je takrat prodajal celotno premoženje družbe, torej tudi portale Siol.net, Najdi.si in Bizi.si, in blagovne znamke Telefonski imenik Slovenije, Zunanji digitalni zasloni, 1188, Dajmedol in AdSolution.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!