V Inštitutu 8. marec so se odločili, da bo njihova naslednja kampanja osredotočena na položaj upokojenk in upokojencev. S kampanjo "Tu sem" želijo Slovence ozavestiti o razmerah, v katerih živijo upokojenci in upokojenke, temu pa morajo, kot pravijo, slediti sistemske spremembe.
V Inštitutu 8. marec so začeli novo kampanjo Tu sem, ki bo osredotočena na položaj upokojenk in upokojencev. “Danes smo na spletni strani odprli obrazec, kjer bomo zbirali njihova pričevanja. Želimo iz prve roke slišati, kako živijo, kaj so najpogostejši problemi, s katerimi se srečujejo. Jim dati vidnost, saj se prepogosto počutijo spregledane,” je rdečo nit kampanje opisala direktorica Inštituta 8. marec Nika Kovač.
V sklopu kampanje bodo v Inštitutu organizirali branja pričevanj upokojencev in se sestali z organizacijami, ki se več let ukvarjajo prav z razmerami, v katerih živijo najstarejši, nato pa bodo oblikovali predloge sistemskih sprememb.
Kampanja je nastala na pobudo prostovoljcev in prostovoljk, med katerimi so tudi upokojenci sami. “Pisali so nam številni upokojenci in upokojenke, ki so nam pojasnili, da njihova pokojnina ne zadostuje za preživetje – odločajo se med plačilom položnic za elektriko in nakupom toplega obroka. Njihov trenutni položaj pa je posledica politik vseh vlad do zdaj,” zatrjuje koordinatorka akcije Maja Koražija.
V Inštitutu so v sporočilu za javnost napovedali še tri večje kampanje. V prihodnjih mesecih se bodo osredotočili na problematiko sovražnega govora, ki se je razrastel v družbi, analizirali bodo ukrepe vlade na področju javnega zdravstva in se posvetili zagotavljanju pravice do svobodnega odločanja o rojstvu otrok.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje