Dežela Furlanija-Julijska krajina (FJK) želi od Slovenije pridobiti dodatna pojasnila glede ukrepov za zaščito okolja in krajine ob gradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo. Med drugim jo skrbi območje doline Glinščice.
Dežela Furlanija-Julijska krajina (FJK) želi prek italijanskega ministrstva za okolje od Slovenije pridobiti dodatna pojasnila glede ukrepov za zaščito okolja in krajine ob gradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo, poročata italijanska tiskovna agencija Ansa in Primorski dnevnik.
Po mnenju deželne vlade bi morali tehnično dokumentacijo, ki jo je Slovenija posredovala v okviru čezmejnega posvetovanja, dopolniti s podrobnejšimi informacijami. V okviru javnega posvetovanja je deželno vodstvo namreč med drugim prejelo predloge oziroma pripombe urada za zaščito okolja, deželne agencije za okolje in občine Trst. Največ se jih nanaša na skrb za kraško krajino in vodotoke, je poročal Primorski dnevnik.
Okoljevarstvenike po navedbah Anse skrbi predvsem naravni rezervat dolina Glinščice, po kateri teče edini površinski vodotok Tržaškega Krasa. V nadaljevanju projekta zato zahtevajo podrobnejše informacije s posebnim poudarkom na ohranjanju krasa in njegovih vodnih poti.
Drugi tir železniške proge med Koprom in Divačo so začeli graditi maja 2021. Dela naj bi bila končana prihodnje leto, leta 2026 pa naj bi po novi železnici zapeljali prvi vlaki.
Trasa se po podatkih družbe 2TDK, investitorke v novo progo, meji z Italijo približa dvakrat, in sicer južno od naselja Mihele v zgornjem delu doline Glinščice in po prečenju doline Vinjanskega potoka z viaduktom.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!