Ljubljanski župan Zoran Janković je v intervjuju za STA med drugim dejal, da bodo prometne zamaške v prestolnici reševali z dodatno širitvijo območij enosmernih ulic. V načrtu je tudi izdelava novega prometnega modela za Ljubljano.
Novogradnje in vse večji pritisk dnevnih migrantov in drugih obiskovalcev na prestolnico v mestu povzročajo prometne zamaške in druge nevšečnosti, ki seveda jezijo številne domačine.
Ljubljanski župan Zoran Janković je v intervjuju za STA napovedal, da bodo te težave reševali z dodatno širitvijo območij enosmernih ulic in plačljivih parkirišč, gradnjo dodatnih garažnih hiš in širitvijo omrežja kolesarskih stez, skupaj z Darsom pa bodo izdelali tudi nov prometni model za prestolnico.
Trajnih rešitev za promet v mestu pa župan ne vidi brez ureditve železniškega omrežja, tako regionalnih prog kot železnice znotraj mesta, ter brez sprememb pri navezanosti Slovencev na osebne avtomobile. Dolgoročni načrt mesta je, da bi se tretjina poti opravila z avtomobili, tretjina z javnim potniškim prometom, tretjina pa peš in s kolesom. Slednje so že presegli, šepa pa še pri prvih dveh elementih. Janković je prepričan, da bodo prišli do cilja.
Obnova cest v prestolnici
Med obnovami mestnih prometnic Janković za prihodnje leto na območju nastajajočega novega Potniškega centra Ljubljana napoveduje obnovo Vilharjeve ceste, konec 2025 pa bi lahko stekla širitev podvoza pri Orto baru in obnova Šmartinske ceste v smeri severne obvoznice.
Pokopališka in Flajšmanova ulica bosta na delu med krožiščem Žale in Šmartinsko cesto obnovljeni in preurejeni v enosmerni cesti. V nadaljevanju bosta na območju nadgrajene železniške postaje preurejena tudi Masarykova cesta in Trg OF.
Prihodnje leto bo stekla tudi obnova Zaloške ceste, najprej med vzhodno obvoznico in Kajuhovo ulico, v nadaljevanju pa še do kliničnega centra. Načrtovana je tudi gradnja garažne hiše pod Tržnico Moste.
Že prihodnje leto naj bi prenovili tudi Jurčkovo cesto med Ižansko cesto in Peruzzijevo ulico, še v tem mandatu naj bi obnovili tudi Litostrojsko cesto. Celovite obnove Dolenjske ceste župan pred 2027 ne vidi. Sočasno naj bi Dars uredil nov priključek z južne obvoznice na območje poslovno-trgovske cone Rudnik.
Ljubljanski župan je v intervjuju za STA spregovoril še o številnih drugih projektih. Med drugim je napovedal, da se bodo ljudje lahko v 2026 kopali v Ljubljanici.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje