Na slovenskih tirih je minule dni gostoval hitri vlak iz soseščine. Progo proti Ljubljani je namreč preizkušal italijanski vlak, ki lahko potuje s hitrostjo do 250 kilometrov na uro in naj bi kmalu prestolnico povezal z Milanom.
Slovenske tire je zadnje dni preizkušal italijanski hitri vlak ETR 700, ki je pri sosedih že leta del slavne flote Frecciarossa. Ves teden so rdeči vlak nenavadne oblike testirali na primorski progi proti Ljubljani.
Pojav rdeče puščice, ki lahko po tirih brzi s hitrostjo do 250 kilometrov na uro, je hitro vzbudil veliko zanimanja. Testiranja namreč napovedujejo odprtje nove mednarodne povezave, saj bo italijanski hitri vlak povezal Ljubljano in Milano.
Na Slovenskih železnicah so za N1 potrdili, da se z italijanskim upravljalcem železnic dogovarjajo za vzpostavitev omenjene linije, ki bi jo zagotavljala potniška garnitura Frecciarossa.
Po poročanju italijanskega portala ferrovie.info naj bi nova železniška linija omogočila tudi potovanje v druge znane italijanske kraje. Hitri vlak naj bi se med drugim ustavil v Veroni, Padovi, Vicenzi in Trstu, med predvidenimi pa naj bi bili tudi postanki ob Gardskem jezeru, v Mestrah tik ob Benetkah ter na tržaškem letališču v Ronkah. Da so postanki na nekaterih omenjenih lokacijah res predvideni, so potrdile tudi Slovenske železnice.
Testno vozilo naj bi bilo po poročanju italijanskih portalov za zdaj edino iz družine rdečih puščic, ki ima nameščeno sistem signalizacije in nadzora vlakov ERTMS/ETCS. Ta naj bi postopoma nadomestil različne nacionalne sisteme in omogočil poenotenje železniškega prometa v EU, v Sloveniji pa je že široko uveden, med drugim na celotnem koridorju med Koprom in italijansko mejo ter Šentiljem in Hodošem.
Vir: STA
Hitri vlak bo v Slovenijo prispel z Opčin, ustavljal pa se bo v Divači, Sežani, Postojni in na končni postaji v Ljubljani. Na začetku bo na relaciji vozil en par vlakov, so dejali na Slovenskih železnicah. Kot so še pojasnili, si želijo povezavo uvesti čim prej, vendar je uvedba odvisna tudi od zmogljivosti našega železniškega omrežja.
Kot še piše portala ferrovie.info, naj bi linija nosila ime Eurocity 136 in 137. Iz Milana bi vlak krenil nekaj po 15. uri in v Ljubljano prispel nekaj po 22. uri. Iz Ljubljane pa bi se potniki lahko odpravili malo pred sedmo uro zjutraj in v Milano prispeli nekaj pred 14. uro.
Kdaj se bodo prve rdeče puščice zapodile po tirih med Ljubljano in Milanom, na Slovenskih železnicah še niso razkrili. Kot so dejali, so trenutno še v začetni fazi priprave, zato konkretnih napovedi ne morejo podati. Italijanski in tuji mediji so sicer poročali, da naj bi povezava zaživela že aprila prihodnje leto.
Izposojen vlak so nepridipravi v zadnjem dnevu porisali. Sodeč po objavi na družbenem omrežju Facebook, so v Sežani narisali grafit na vagon vlaka.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje