Maribor je v tekmovanju za najboljšo evropsko destinacijo v letu 2023 med 21 kraji zasedel 3. mesto. Obenem je zmagal v kategoriji najboljše evropske kulinarične destinacije ter pri tem prehitel celo gastronomski velesili Rim in Pariz.
V tekmovanju za najboljšo evropsko destinacijo v letu 2023 je Maribor zasedel 3. mesto, takoj za Varšavo in Atenami. Prejel pa je tudi naziv najboljše evropske kulinarične destinacije, je sporočil Zavod za turizem Maribor.
“Po 21 dneh glasovanja za 21 evropskih destinacij je štajerska prestolnica prehitela turistične ikone, kot so Dunaj, London, Kopenhagen in Praga, med kulinaričnimi destinacijami pa Rim, Porto in Pariz,” so zapisali.
Maribor z okolico se sicer ponaša s tremi Michelinovimi priznanji. Leta 2020 so jih prejele mariborski restavraciji MaK in Sedem ter Hiša Denk iz Zgornje Kungote.
Mariborski župan Saša Arsenovič je nad uvrstitvijo navdušen in meni, da je ta pokazala, da se lahko Maribor kosa s prestolnicami. “Rezultat je posledica razvoja ne samo mesta, ampak tudi celotne širše regije, Partnerstva za Pohorje in Štajerske ter povezanosti vseh ključnih partnerjev,” je dejal.
Na spletni strani Europe’s Best Destinations pri Mariboru izpostavljajo njegovo kulturno in zgodovinsko dediščino, ki sega v srednji vek, prav tako ima mesto “sloves veselega in gostoljubnega mesta”. Še posebej so Mariborčani ponosni na svojo Guinessovo rekorderko, najstarejšo vinsko trto na svetu.
Najbolj je po priporočilih spletne strani Maribor primeren za ljubitelje gastronomije, vina, kulture, narave, pa tudi pohodništva in smučanja. Obisk je prijazen tudi za družine, še navajajo.
Nagrajene destinacije bodo deležne mednarodne promocije, med drugim jih bodo promovirali ameriški reviji Forbes in National Geographic ter tudi in Yahoo.
Direktor Zavoda za turizem Maribor Jure Struc je ob prejemu naslova dejal, da današnje priznanje turističnim ponudnikom Maribora in širše okolice zagotovo pomeni veter v krila: “Želim si, da bi prav naši ponudniki v največji možni meri izkoristili naziv, s katerim se bomo ponašali skozi vse leto in se še trdneje zasidrali na evropski turistični zemljevid.”
V času glasovanja je Maribor h glasovanju, kjer je prejel več kot 68.600 glasov, vabil z digitalno kampanjo in promocijskim videoposnetkom.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje