Od danes pa do 3. septembra se bo med mesti slovenske Istre mogoče peljati z ladjo Zlatoperka, ki sprejme do 70 potnikov in deset koles. Krožna pot povezuje Izolo, Piran, Koper in Ankaran. Ob koncih tedna pa bo krožne vožnje med Koprom in Krasom opravljal avtobus s prikolico za kolesa.
Med mesti slovenske Istre se bo od danes do 3. septembra mogoče dvakrat na dan voziti z ladjo Zlatoperka. Zlatoperka, ki lahko sprejme do 70 potnikov in ima deset nosilcev za kolesa, bo opravljala prevoze vsak dan razen ponedeljka, in sicer dopoldne in popoldne, je objavil Regionalni razvojni center Koper.
Zjutraj ob 7.10 bo s pomola ob hotelu Marina v Izoli odplula proti pomolu pri rdečem svetilniku v Piranu, nato se bo vrnila v Izolo, nadaljevala proti obali ob Ukmarjevem trgu v Kopru in zatem proti pomolu Valdoltra v Ankaranu, kamor bo predvidoma prispela ob 9.45. Pet minut zatem bo šla spet v Koper, Izolo in Piran ter krožno vožnjo zaključila ob 12.25 v Izoli. Popoldanska vožnja na isti relaciji se bo začela ob 15.10 in sklenila ob 20.25.
Prevoz med Ankaranom in Piranom stane pet evrov, na krajših razdaljah ustrezno manj. Za prevoz kolesa bodo morali potniki doplačati en evro.
Med Koprom in Krasom bo vozil Kolobus
Kolesarjem pa je namenjen avtobus s prikolico, ki bo v tem obdobju ob koncih tedna opravljal krožne vožnje med Koprom in Krasom.
Tako imenovani Kolobus, avtobus s prikolico za kolesa, bo ob sobotah in nedeljah ob 8. uri začel pot s koprske glavne avtobusne postaje ter s postanki na Kozini, Rodiku, vhodu v Škocjanske jame, Lipici, Divači in Sežani predvidoma ob 9.58 prispel v Štanjel, nato pa se z enakimi postanki ob 11.34 vrnil v Koper. Popoldanska vožnja se bo začela ob 17. uri in končala ob 20.34.
Tako ladja kot avtobus bosta potnike sprejemala neposredno na postajah, rezervacij voženj ne bodo sprejemali.
Večino projekta financiral Evropski sklad za regionalni razvoj, preostanek posamezne občine
Vzpostavitev linij je v 80 odstotkih financiral Evropski sklad za regionalni razvoj, v 20 odstotkih pa občine, v katerih se ladja in avtobus ustavljata. Prevoze organizirajo v sklopu projekta Adrioncycletour.
Projekt Adrioncycletour obsega več projektov ureditve kolesarske infrastrukture v Sloveniji in na severovzhodu Italije. Začel se je septembra lani in bo trajal do konca avgusta 2025. Skupna vrednost celotnega projekta v Sloveniji in Italiji je nekaj manj kot 4,4 milijona evrov, od tega bo 3,5 milijona sredstev EU. V Sloveniji bo največ stala nova kolesarska pot med Starim selom pri Kobaridu in mejnim prehodom Robič.
Vodilna partnerka projekta je dežela Furlanija-Julijska krajina, sodelujejo pa še Regionalni razvojni center Koper, BSC Kranj – Regionalna razvojna agencija Gorenjske, Posoški razvojni center, občina Kobarid, Lokalna akcijska skupina Vzhodnega Veneta – Vegal in PromoTurismo FVG.
Vse N1ajboljše: Kaj se dogaja v zakulisju N1?
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje