Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek in član uprave Darsa David Skornšek sta danes obiskala gradbišče nove ceste med Markovci, Gorišnico in Ormožem. Cesta v dolžini 16 kilometrov naj bi izboljšala prometno povezanost ter pretočnost prometa v regiji. Vrednost projekta je okoli 70 milijonov evrov, dela bodo trajala 30 mesecev.
Projektna trasa vključuje več večjih objektov, vključno z viaduktom Sejanca, zgrajenim že pred štirimi leti, ki čaka na dokončanje povezovalne ceste. Cesta bo z 270-metrskim mostom prečkala kanal Formin, nato pa vzdolž njega nadaljevala do Gorišnice in zaključila v Markovcih. Dokončanje gradnje celotne trase je načrtovano za februar 2027.
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je povedala, da je projekt pomemben, njegova investicijska vrednost pa visoka. “Projekt je obsežen, investicijska vrednost je nekaj manj kot 70 milijonov evrov za skupaj 16 kilometrov dolžine. Nato pa nas na ministrstvu čaka še ena težka naloga: umestitev manjkajočega dela ceste od Ptuja do Markovcev,” je dejala.
Dodala je, da si bo ministrstvo prizadevalo za določitev trase tega manjkajočega odseka do konca prihodnjega leta, kar bo podlaga za začetek priprave državnega prostorskega načrta.
Član uprave Darsa David Skornšek je opozoril, da bo nova cestna povezava izboljšala prometno pretočnost in varnost v regiji. “Projekt vključuje že zgrajeni viadukt Sejanca, ki stoji tu osamljen že od leta 2020. Gradnja ne bo preprosta, saj zahteva približno milijon kubičnih metrov gramoza, ki ga deloma uvažamo iz Hrvaške,” je povedal in dodal, da bo najtrši oreh most pri Forminu. “Če sem povsem iskren, pa smo najtežji element že prekoračili. To je bila pridobitev dokumentacije,” je dodal.
Gradnja se je začela avgusta, trenutno izvajajo dela na območju odseka Gorišnica-Ormož, nato se bodo lotili mostu prek kanala Formin in drugih premostitvenih objektov. V nadaljevanju gradnje pa bo večja intenzivnost na odseku Markovci-Gorišnica in na zaključevanju del po celotnem odseku.
Dela izvajajo tri podjetja v pogodbenem konzorciju: Pomgrad iz Murske Sobote, Cestno podjetje Ptuj in celjsko podjetje Vzdrževanja in obnova cest.
Med gradnjo ni predvidenih večjih posegov v obstoječi prometni režim, promet po stari cesti tako poteka nemoteno.
Nova povezava, ki je zaradi zahtevnosti zasnove uvrščena kot glavna nadstandardna cesta, bo necestninska za osebna vozila in cestninska za tovorna vozila.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!