Ministrstvo bo oddaji Masterchef namenilo 200 tisoč evrov javnega denarja

Slovenija 21. Dec 202315:05 > 15:32 9 komentarjev
kuhinja v restavraciji
Foto: PROFIMEDIA

Kuharski oddaji Masterchef, ki jo ustvarja medijska hiša Pro Plus, se obeta zajetna pošiljka javnega denarja. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo namreč v oddaji promoviralo izdelke z oznako "izbrana kakovost – Slovenija", za kar je namenilo skoraj 200 tisoč evrov. Začasni kmetijski minister Marjan Šarec izpostavlja, da je bila odločitev sprejeta v času ministrice Irene Šinko in ga torej pri odločanju ni bilo zraven. "Pa tudi če bi bil, podpirati je treba živilsko kakovost," meni.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo prek javnega naročila oddaji Masterchef medijske hiše Pro Plus namenilo skoraj 200 tisoč evrov, je prvi poročal Žurnal24.si. V oddaji si namreč želijo promovirati znak “izbrana kakovost – Slovenija” za sektor mleka, mesa in sadja.

Kot navaja portal, je v naročilu ministrstva vključen zakup oglasnega prostora, izvedba kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve v oddaji Masterchef Slovenija, ki bo ponovno na male ekrane prišla prihodnjo pomlad. Za oglaševanje v tej oddaji so se odločili zaradi njene “velike priljubljenosti in visoke gledanosti”, je razvidno iz opisa naročila. Ker je medijska hiša Pro Plus edina lastnica licence za to oddajo, je tako tudi edini izvajalec za to naročilo, je še navedeno v opisu.

Odločitev o zakupu medijskega prostora v kuharski oddaji Masterchef Slovenija so sprejeli kmetijski sektorji mleka, mesa in sadja, ki v 60 odstotkih sofinancirajo promocije. Svoje predstavnike v odborih sektorjev imajo kmetje, Zadružna zveza Slovenije, Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS), Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije (KGZS) in ostali predstavniki, so v današnjem sporočilu za javnost zapisali na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

Odločitev o zakupu medijskega prostora v omenjeni oddaji so potrdili na seji sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ki ga sestavljajo predstavniki zadružne zveze, zbornice kmetijskih in živilskih podjetij, KGZS in kmetijskega ministrstva.

Po sedmih letih promocije na televiziji, radiu, internetu in prek zunanjega oglaševanja “je bila odločitev in želja sektorjev predvsem nagovoriti potrošnike tudi prek različnih kuharskih oddaj, dogodkov, tudi tedna restavracij ipd.,” so pojasnili na ministrstvu. Kot so dodali, želijo primarno nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše predvsem segment hotelov, restavracij in cateringa.

Začasni kmetijski minister: Podpirati je treba živilsko kakovost

Do odločitve ministrstva za oglaševanje v oddaji Masterchef je bila kritična vodja poslanske skupine SDS Jelka Godec. Na družbenem omrežju X je spomnila na neuresničen projekt obrambnega ministrstva, ki je želelo posneti vojaški resničnostni šov. “Ni uspel z vojakom, bo pa s kuharjem,” je pripomnila in izpostavila, da minister Marjan Šarec poleg obrambnega začasno vodi tudi kmetijski resor.

Ta se je na kritike odzval na družbenem omrežju X. Delil je del zapisnika s seje Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, na kateri so se 4. oktobra letos odločili za sodelovanjem v oddaji Masterchef. Šarec je izpostavil, da je bila na seji prisotna prejšnja ministrica Irena Šinko. “Mene torej še ni bilo. Pa tudi če bi bil, podpirati je treba živilsko kakovost,” je zapisal začasni vodja kmetijskega resorja.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje