Mobilna aplikacija eDavki ima novo podobo. Kot pravijo na Fursu, bodo lahko zavezanci lažje oddajali vloge in prišli do želenih informacij preprosteje, predvsem pa z manj kliki.
Mobilna aplikacija eDavki, ki jo uporablja več kot 300.000 davčnih zavezancev, ima nov videz z izboljšano uporabniško izkušnjo in številne posodobljene funkcionalnosti.
Kot pravijo na Finančni upravi RS (Furs), bodo zavezanci lahko zdaj oddajali vloge in prišli do želenih informacij preprosteje, predvsem pa z manj kliki.
“Nova aplikacija je bolj prijazna do uporabnikov in tudi do ranljivih skupin,” so na Fursu poudarili v današnjem sporočilu za javnost.
Aplikacija omogoča preprosto oddajanje davčnih obrazcev, elektronsko prejemanje svojih davčnih dokumentov, pregled nad davčnimi obveznostmi in vračili, varnost in zasebnost ter delo v imenu drugega zavezanca, s čimer fizičnim osebam omogoča lažje poslovanje s Fursom.
Mobilna aplikacija eDavki, ki jo je Furs predstavil leta 2019, je za naprave z operacijskim sistemom Android na voljo v trgovini Google Play, za tiste s sistemom iOS pa v App Store.
Furs ponovno opozarja na poskuse prevar z lažnimi elektronskimi sporočili, in sicer glede prispelih davčnih obveznic na osebni bančni račun. Sporočila so videti, kot da jih pošilja Furs, kar pa ne drži. Furs zato zavezance poziva k previdnosti. “Ne nasedajte in nikamor ne sporočajte ali vpisujte svojih podatkov,” so zapisali. Poudarili so, da Furs zavezancev na takšen način ne obvešča. Kot so dodali, je prevarantsko sporočilo mogoče prepoznati po uporabi tujega jezika in vodnem žigu logotipa, ki ga Furs v uradnih dopisih nikoli ne uporablja. V primeru vprašanj je na voljo klicni center, za fizične osebe na številki 08 200 1001, za pravne pa na številki 08 200 1003.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!