V ljubljanski Šiški je začel veljati nov prometni režim. Ljubljanska občina je več ulic spremenila v enosmerne, spremenila prometno signalizacijo in postavila hitrostne ovire. Tako so izboljšali prometno varnost, hkrati pa zagotovili okoli 220 novih parkirnih mest, ki pa bodo plačljiva. Čeprav so ukrepe sprejeli na podlagi pobud stanovalcev, pa se na nov prometni režim že vrstijo kritike.
V Šiški je po tem, ko je na ljubljansko občino romalo več pobud občanov, naj spremeni prometni režim, začela veljati nova cestna ureditev.
Več ulic so spremenili v enosmerne. Gre za območje med Celovško cesto, ulico Na jami, Vodnikovo in Šišensko cesto.
“Spremenili smo prometno signalizacijo, postavili hitrostne ovire, zelene otoke, sledi zasaditev dreves in izris parkirnih mest,” je na redni novinarski konferenci občine dejala Maja Žitnik, vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Mol. Po njenih besedah so z omenjenimi ukrepi izboljšali varnost v prometu, hkrati pa tudi odgovorili na parkirno stisko prebivalcev.
“Septembra bomo postavili parkomate, kar pomeni, da bo območje postalo plačljivo. Ker gre za 3. cono, bo cena parkiranja znašala 0,5 evra,” je pojasnila in dodala, da lahko tamkajšnji prebivalci s stalnim in začasnim prebivališčem pridobijo cenejšo parkirno dovolilnico. Ta po besedah ljubljanskega župana Zorana Jankovića stane 60 evrov na leto, z novim prometnim režimom pa bo občanom na voljo okoli 220 novih parkirnih mest.
Kritike se že vrstijo: “To so enosmerni labirinti”
Medtem se zaradi novega prometnega režima že vrstijo številne kritike. Bralka, ki živi na eni od tamkajšnjih ulic, je dejala, da ima po novem za izhod na voljo le še eno cesto, ki pa je ob konicah zelo prometna.
“Torej gneče ne moremo zaobiti. Da pridemo do doma, so nam podaljšali pot po enosmernih labirintih, prav tako nas skrbi, kako bomo parkirali pred domom, saj nam po enosmerni ulici rišejo kolesarsko pot, kar verjetno pomeni, da bomo ostali brez parkirnih mest. Zanima nas, kdo se je odločal o novem prometnem režimu, s prebivalci se zagotovo nihče ni posvetoval,” je jezna bralka.
Tudi na spletni strani občine, kjer lahko občani zapišejo svoja mnenja in pobude, se je oglasilo nekaj razburjenih občanov. Pravijo, da gre za primer slabega projektiranja, ki je poln nelogičnosti.
“Nastaja zastoj na celotni ulici Martina Krpana z onesnaževanjem samega naselja, saj je naša ulica postala edini izhod iz naselja v območju od Šišenske, Derčeve in Scopollijeve na Vodnikovo cesto, kjer je vsak dan kolona. Zahtevam takojšnje ukrepanje in rešitev, da se zagotovi dodaten izhod na Šišensko,” je zapisal eden od občanov.
Župan Janković je na novinarski konferenci dejal, da pritožbe na nov prometni režim prihajajo zgolj iz ene ulice. “Redarji so že na terenu, ker nekateri vztrajno vozijo v nasprotno smer. Danes ob pol petih zjutraj se je zgodil celo napad na našega sodelavca iz Javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice.”
Dejal je, da se zaveda, da vsaka sprememba prinaša težave, a da je občina prometni režim spremenila v dobro stanovalcev. Vodja oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Maja Žitnik je še pojasnila, da bo tak prometni režim veljal do konca leta. “V tem času bomo videli, ali bo treba pravila prilagajati oziroma spreminjati,” je dejala.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje