Novost: Peugeot sedaj omogoča klepet tudi z novim modelom Peugeot 3008

Oglas 24. Okt 202409:21 1 komentar
Peugeot avto
promocijska fotografija

Po uspešni uvedbi prvega digitalnega ambasadorja za Peugeot 2008, s katerim je znamka v Sloveniji dosegla 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti ter 28-odstotno povečanje pripravljenih ponudb za to vozilo, sedaj z navdušenjem predstavlja novega digitalnega ambasadorja za model 3008.

Peugeot 3008 z unikatnim pristopom in inovativnostjo

Novi digitalni ambasador obeta še boljšo uporabniško izkušnjo in še večjo odzivnost v prednakupnem procesu klepet z njim pa je omogočen 24/7 na naslovu https://aichatbot3008.peugeot-slo.si/.

Digitalni ambasador za Peugeot 3008 komunicira z nekoliko drugačnim tonom in pristopom kot njegov “manjši brat” za model 2008. Če je Peugeot 2008 navdušil z energičnim in igrivim pristopom, digitalni ambasador za Peugeot 3008 prinaša bolj prefinjeno komunikacijo, ki odraža vrhunsko zmogljivost in eleganco tega prestižnega SUV-ja. Vse interakcije so zasnovane tako, da še bolj olajšajo prednakupno raziskovanje, svetovanje in informiranje uporabnikov na način, ki jim najbolj ustreza.

Digitalni ambasadorji kot ključni gradnik prihodnosti

“Veseli smo, da lahko z digitalnimi ambasadorji našim strankam ponudimo sodoben, brezhiben in dinamičen način raziskovanja in spoznavanja vozil. Z našim novim orodjem za Peugeot 3008 želimo še bolj olajšati prednakupne procese in kupcem omogočiti, da na enostaven in interaktiven način pridobijo vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo za svoje odločitve,” je ob lansiranju novega digitalnega ambasadorja zaključil Adam Kavšek, direktor P Automobil Importa.

Pogovor z digitalnim ambasadorjem – prihodnost nakupa avtomobila

Stranke lahko zdaj prek platforme stopijo v stik s svojim priljubljenim modelom kadarkoli in kjerkoli, kar jim skozi intuitiven pogovor omogoča bolj personaliziran in dinamičen proces raziskovanja ter sprejemanja odločitev. S to tehnologijo Peugeot še naprej postavlja nove standarde na slovenskem avtomobilskem trgu, saj kupcem omogoča, da poklepetajo tako s Peugeot 2008 kot tudi zdaj s Peugeot 3008. Klepet z ambasadorjem za model 3008  je omogočen 24/7 na naslovu https://aichatbot3008.peugeot-slo.si/.

chat bot
promocijska fotografija

Peugeot kot prva avtomobilska znamka, ki gradi modele digitalnega ambasadorstva

Peugeot v Sloveniji je tako prva avtomobilska znamka na trgu, ki je z uporabo umetne inteligence vzpostavlja proces digitalnega ambasadorstva  in naredila korak naprej v prihodnost, pri čemer že snuje nove inovacije, s katerimi bo še naprej dvigovala standarde na področju uporabniške izkušnje. Digitalnega ambasadorja za Peugeot 3008 so v Peugeotu tako kot njegovega predhodnika razvili v sodelovanju s strokovnjaki za pogovorno umetno inteligenco laboratorija Retoba.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje