Ocene na Bookingu: preveč stopnic, pretrd vzglavnik, hladilnik preveč brni …

Slovenija 05. Jul 202219:05 4 komentarji
Booking
PROFIMEDIA/N1

Prek platforme Booking.com je v Sloveniji mogoče izbirati med skoraj 7.000 nastanitvami. Da se turisti lažje odločijo za eno, si pomagajo tudi z ocenami in komentarji, ki so jih pustili prejšnji gostje. Kritike so koristne tudi za lastnike nastanitev, saj tako vedo, kaj popraviti in izboljšati. Toda kot je razvidno iz nekaterih komentarjev na Bookingu, imajo gostje pri svojem počitniškem bivanju najrazličnejše zahteve: pametno televizijo, več televizijskih programov in manj stopnic.

Nizozemsko podjetje Booking.com popotnikom omogoča lažjo rezervacijo nastanitev po vsem svetu, po bivanju pa lahko obiskovalci svojo nastanitev tudi ocenijo in pustijo komentarje, pohvale, pritožbe in opombe. Kot je za N1 povedala lastnica apartmaja Casa Maly v Portorožu, lahko kritike, če so konstruktivne, pridejo zelo prav, saj lahko na njihovi podlagi gostu izboljšajo izkušnjo, gostitelja pa usmerijo v to, kje so pomanjkljivosti in kako jih izboljšati.

Nastanitve z boljšo oceno so bolj priljubljene, zato se tudi ponudniki nastanitev trudijo svojim strankam ponuditi optimalno bivanje. “Če imamo dobro oceno, predpostavljam, da bo na lokacijo prišlo tudi več gostov,” so dodali v Casa Maly. Podobno meni tudi lastnik apartmaja Odisey v Postojni, ki priznava, da sam vedno pogleda, kje bo prespal, prav glede na ocene prejšnjih gostov, zato ocene svojega apartmaja vedno spremlja.

Turisti lahko v Sloveniji izbirajo med 6.884 nastanitvami. Največkrat rezervirani hoteli v Sloveniji so City Hotel in Hotel Lev Ljubljana ter Hotel Park na Bledu, njihove ocene pa kljub temu ne presežejo devetice. Ocene najboljših slovenskih apartmajev so sicer višje, a je pri tem treba upoštevati, da jih je ocenilo veliko manj ljudi.

Kaj goste najpogosteje zmoti?

Na spletni strani Booking.com morajo ponudniki zapisati podatke o svoji nastanitvi, denimo lokacijo, oddaljenost od mestnih središč, trgovin in znamenitosti, ali ima nastanitev parkirišče, brezžični internet in klimo, pa tudi, kako je prenočišče opremljeno.

Veliko komentarjev, predvsem negativnih, se nanaša prav na lokacijo ali opremljenost nastanitve, čeprav so vsi podatki o njej zapisani na spletni strani, pove lastnica Casa Maly. Težava, ki so jo zaznali, je denimo tudi ta, da gostje ne dobijo enake sobe, kot je prikazana na fotografiji v Bookingu, in so zato z njo nezadovoljni. To pripisuje temu, da vsak uporabnik Bookinga ni tako vešč v iskanju informacij, zato se trudijo v sodelovanju s platformo izkušnjo karseda optimizirati.

Gostitelji in gostje imajo torej občasno različne predstave o tem, kaj bi jim nastanitev morala nuditi. Še posebej je to opazno, ko gre za ljudi iz različnih kulturnih okolišev. Tako bodo nekateri zadovoljni z osnovnimi potrebščinami, drugi pa želijo, da je njihovo bivanje več kot popolno. “Včasih pride tudi kdo, ki ga moti brnenje hladilnika ponoči,” je še povedal lastnik Odiseya.

Nekaj komentarjev, ki so jih za seboj pustili tuji gostje po bivanju v Sloveniji, si lahko ogledate v galeriji spodaj.

booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com
booking.com, komentar, nastanitev booking.com, komentar, nastanitev
Zajem zaslona/Booking.com

Povratna informacija pomembna

Na Booking strani apartmaja Odisey so komentarji večinoma dobri, je dejal lastnik. Na morebitne pomanjkljivosti se potrudijo hitro odreagirati, večinoma pa jih rešijo že sproti, med gostovim bivanjem.

booking
PROFIMEDIA

Drugačno izkušnjo so nam zaupali lastniki portoroškega apartmaja: v preteklosti se jim je že zgodilo, da je bil gost ob odhodu navidez zadovoljen in jih je pohvalil, nato pa jih je presenetila zelo slaba ocena. Tudi sicer pravijo, da nekateri gostje v živo preprosto ne povedo, če jih kaj moti, zato jih pred odhodom pogosto vprašajo, ali so bili z obiskom zadovoljni. Majhne pozornosti nato vsako leto popravijo in izboljšajo.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje