Odprli so prenovljeno železniško postajo v Šentjurju. Prenova, ki je stala nekaj več kot osem milijonov evrov, je zajemala obnovo peronov, gradnjo novih podhodov in parkirišča ter prilagoditve signalno-varnostnih naprav. Po besedah ministrice za infrastrukturo Alenke Bratušek bo nova infrastruktura omogočala večjo funkcionalnost železniške postaje Šentjur in večjo stopnjo varnosti.
V Šentjurju so danes odprli prenovljeno železniško postajo, ki po besedah ministrice za infrastrukturo Alenke Bratušek predstavlja nov korak k vzpostavljanju pogojev za bolj kakovosten in bolj konkurenčen javni železniški potniški promet.
V Šentjurju so zgradili nov, 160 metrov dolg otočni peron z nadstrešnico, zavetiščem ter urbano opremo. Obnovili so postajni tiri, za varen prehod do otočnega perona pa so zgradili nov podhod z dvema dvigaloma in dvema stopniščema. Prilagodili so tudi signalno-varnostne naprave in telekomunikacijska sredstva ter delno obnovili elemente voznega omrežja na obeh glavnih prevoznih tirih.
Pomembna pridobitev je tudi novo parkirišče ter obnova fasade postajnega poslopja, vključno s sanacijo postajnega nadstreška in platoja pred postajnim poslopjem.
Po besedah ministrice Bratušek je z izvedenimi deli zagotovljena infrastruktura, ki bo omogočala večjo funkcionalnost železniške postaje Šentjur in večjo stopnjo varnosti. Vse to sodi med prioritetne cilje infrastrukturnega ministrstva in vlade, ki pospešeno in obsežno vlaga v posodobitev železniškega omrežja, ki so ga po njenih besedah predolgo puščali ob strani. Kot je poudarila, ni več časa za odlašanje pri izpolnjevanju zastavljenih ciljev t. i. zelenega prehoda.
Predstavnica Evropske komisije v Sloveniji Barbara Jermol Marcinčak je dejala, da se je komisija odločila podpreti prenovo železniške postaje v Šentjurju, ker leži na osrednji evropski prometni hrbtenici. Tako so bila po njenem mnenju odpravljena zadnja ozka grla in zdaj vlaki skozi Šentjur lahko vozijo hitreje. Kot je spomnila, je Evropska komisija za infrastrukture projekte Sloveniji v zadnjih 20 letih namenila dve milijardi evrov, na voljo pa je še ena milijarda evrov iz sklada za okrevanje in odpornost.
Projekt ureditve železniške postaje Šentjur z gradnjo zunajnivojskega dostopa, prenove tirov in gradnje novega podhoda je bil zaključen jeseni lani. Ocenjena vrednost projekta je znašala nekaj manj kot 8,2 milijona evrov. Prenova bližnje postaje Ponikva je medtem stekla marca in naj bi bila zaključena v začetku leta 2025. Pogodbena vrednost teh del znaša 4,8 milijona evrov, projekt pa je sofinanciran z evropskimi sredstvi v višini 1,82 milijona evrov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!