Domačini na Gorenjskem so na nogah zaradi napovedanega obvoza, ki bi prebivalcem Bleda in Bohinja vsakodnevno pot podaljšal za kar 15 kilometrov. Zaradi burnih odzivov so na direkciji za infrastrukturo pripravili nov predlog.
Na Bledu poteka gradnja prve faze južne blejske obvoznice, v sklopu katere gradijo tudi krožišče na Betinu – gre za cesto, tik preden zapeljete v mesto — promet pa tam ta trenutek teče po dveh zoženih pasovih. A preden bodo novo križišče odprli, bodo morali zgraditi še kanalizacijo in jo priključiti, vozniki pa bodo morali ubrati obvozno pot.
Ker je prvi predlog direkcije za infrastrukturo, ki je predvideval 15-kilometrski obvoz, predvsem med domačini na Bledu in v Bohinju sprožil razburjenje, so na direkciji zdaj predstavili nov prometni režim – polovično zaporo, ki bo potekala v dveh delih. Kako torej od marca, ko se bodo dela začela, priti do Bleda?
Kako bo potekal promet?
“Za začetek bo polovična zapora na regionalni cesti mimo gradbišča na odseku nad krožiščem, če gledamo iz smeri Lesc,” je dejal vodja sektorja za investicije v ceste na direkciji Tomaž Willenpart.
Tak prometni režim bo potekal od 4. do 24. marca, a se bo, kot so pojasnili na direkciji, izvajalec potrudil, da dela konča do 17. marca, torej v dveh tednih. Drugi del zapore se bo začel 2. aprila in bo veljal do 21. aprila. “Ker se pričakujejo zastoji, bodo dodatni usmerjevalci prometa, in sicer v krožišču Avsenik na izvozu z avtoceste in krožišču, kjer se odcepi severna obvoznica,” je pojasnil. V prometnih konicah bodo torej promet usmerjali ljudje, izven gneče pa bodo delovali semaforji.
Kot smo pisali, bi po prvotnem predlogu tisti vozniki, ki bi prišli iz smeri Ljubljane, morali izbrati avtocestni izvoz Jesenice vzhod, nadaljevati do Kočne, Spodnjih Gorij in nato do Bleda. Z Bleda bi se še vedno lahko odpeljali po uradni poti prek Betina do avtocestnega priključka v Lescah. Ta enosmerna ureditev bi še posebej vplivala na vsakdan prebivalcev Bleda in Bohinja.
Willenpart je poudaril, da obvoz skozi Kočno ni bil nikoli predviden. “Predviden je bil krožni promet skozi Kočno, en krak bi potekal mimo gradbišča, drug pa skozi Kočno. Na ožjem delu ceste je bila predvidena zaustavitev večjih vozil, kot so avtobusi, avtodomi in tovornjaki,” je pojasnil Willenpart in dodal, da bi zanje veljalo terminsko spuščanje v konvojih. “A te zgodbe ni več,” je dejal in poudaril, da je uradni obvoz mimo gradbišča in izmenično enosmerno.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje