Prometna varnost se na avtocestah po ukinitvi avtocestne policije ni poslabšala, pravijo na policiji. Podatki o številu prometnih nesreč s smrtjo po reorganizaciji kažejo, da je prometna varnost dejansko boljša, dodajajo.
Po podatkih, ki jih je objavil POP TV, se je število kršitev cestno prometnih predpisov na avtocestah v času delovanja avtocestne policije, ki je delovala od začetka leta 2021 do novembra lani, zmanjšalo, kar naj bi kazalo, da se je z njeno ukinitvijo varnost na avtocestah poslabšala.
A na policiji slednje zanikajo. Kot navajajo v izjavi za javnost, je treba varnost cestnega prometa obravnavati kot celoto ter pri tem ne izvzemati zgolj varnosti na avtocestah in hitrih cestah. Prav tako sami stanja prometne varnosti ne ocenjujejo zgolj “po številu izvedenih ukrepov, temveč glede na posledice prometnih nesreč”.
“Na avtocestah in hitrih cestah se letno zgodi okoli 10 do 15 odstotkov vseh prometnih nesreč, medtem ko se ostale prometne nesreče zgodijo na državnih in lokalnih cestah. Ugotavljamo, da se je z nepremišljenim ustanavljanjem enot avtocestne policije bistveno okrnil nadzor na že omenjenih ostalih cestah, kar pa je nesprejemljivo,” so zapisali.
Število smrtnih prometnih nesreč v letu 2022 po njihovih navedbah kaže, da je prometna varnost po ukinitvi avtocestne policije dejansko boljša, in ne slabša. “V letu 2022 je na vseh cestah umrlo 85 udeležencev cestnega prometa, leto prej pa kar 114. Trditev, da je prometna varnost boljša, lahko podkrepimo tudi s podatkom, da je na avtocestah in hitrih cestah do reorganizacije umrlo 17 udeležencev cestnega prometa, po njej pa devet. Slednje je za nas potrditev, da je bila odločitev za reorganizacijo prometne policije – ob obstoječi kadrovski zasedbi – pravilna,” so zapisali.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!