Celjski policisti so zgolj v treh urah nadzora zaznali 108 kršitev cestnoprometnih predpisov. Največ kršitev so zaznali zaradi prehitre vožnje. Mariborski policisti pa bodo v dvodnevni akciji izvajali poostren nadzor voznikov lahkih motornih koles.
V včerajšnjem triurnem “ad-hoc” nadzoru cestnega prometa na celotnem območju Policijske uprave (PU) Celje so zaznali 108 kršitev cestnoprometnih predpisov, so sporočili celjski policisti. “V tokratnih aktivnostih smo največ pozornosti namenili vožnji voznikov enoslednih vozil, vožnji v križišče pri rdeči luči na semaforju, uporabi mobilnih telefonov med vožnjo in prekoračitvam hitrosti,” so še pojasnili na PU Celje.
Največ kršitev, in sicer 52, so zaznali zaradi prehitre vožnje. 30 voznikov je med vožnjo uporabljalo mobilne telefone, pa jih je v križišča zapeljalo pri rdeči luči na semaforju. Med vozniki enoslednih vozil so največ kršitev zaznali med kolesarji, v štirih primerih so predpise kršili vozniki mopedov, dvakrat pa motorista.
“V 74. primerih smo kršiteljem izdali plačilne naloge, trije tuji vozniki so globo poravnali na kraju, v štirih primerih smo napisali obdolžilne predloge, 27 kršiteljev pa smo opozorili,” so še sporočili s PU Celje in pozvali k doslednemu spoštovanju cestnoprometnih predpisov.
Ljubljanski policisti so poostren nadzor v središču prestolnice izvajali včeraj, kjer so v štirih urah nadzora zaznali 29 kršitev kolesarjev in sedem kršitev voznikov električnih skirojev. Največkrat je šlo za napačno stran in smer vožnje ter napačne površine.
Na področju PU Maribor poostren nadzor e-skirojev
Policisti s Policijske uprave (PU) Maribor pa so danes začeli dvodnevno akcijo poostrenega nadzora voznikov lahkih motornih vozil.”Električni skiroji so lahka prevozna sredstva, ki jih je na naših ulicah čedalje več, saj so hitri in priročni za premagovanje krajših razdalj. Priljubljeni so še posebej v lepem in toplem vremenu. Vendar pa je vožnja z njimi lahko nevarna, saj se pri večji hitrosti težko pravočasno ustavijo, so bolj nestabilni, zaradi majhnih koles obstaja večja verjetnost padcev na neravnih površinah,” so še sporočili s PU Maribor. Dodali so, da vozniki električnih skirojev predstavljajo nevarnost tudi za druge udeležence v prometi, saj jih slednji zaradi njihove hitrosti, tihe vožnje in ozke silhuete težje zaznajo.
“S poostrenimi aktivnostmi na tem področju želimo vplivati na tovrstne prometne udeležence, da bodo v večji meri spoštovali cestnoprometne predpise,” je pojasnila Anita Kovačič Čelofiga, predstavnica za odnose z javnostmi PU Maribor.
S PU Maribor so ob tem posredovali še nekaj napotkov, ki naj jih vozniki e-skirojev upoštevajo pri svoji vožnji. Kot so pojasnili, je tako za slednje pri vožnji obvezna ustrezna zaščitna kolesarska čelada, in sicer vsaj do dopolnjenega 18. leta starosti. Voziti morajo po kolesarskih površinah, kjer teh površin ni oziroma niso prevozne, pa smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča ceste v naselju, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena na 50 kilometrov na uro. V območjih za pešce morajo upočasniti ter lahko najhitreje vozijo s takšno hitrostjo, da z njo ne ogrožajo mimoidočih pešcev. Ponoči lahko vozijo le z ustreznimi lučmi, lahko motorno vozilo pa mora biti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti označeno z lučmi in odsevniki. Poleg tega je prevoz drugih oseb na e-skiroju prepovedan ter prav tako ni dovoljen za otroke do 12. leta starosti.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!