V bankah in hranilnicah so zasledili prevaro, ki se v tujini pojavlja že nekaj časa, zdaj pa tudi pri nas. Gre za prevaro prek SMS-sporočil, ki jih goljufi v imenu otrok pošiljajo staršem.
Oglaševanje
Pojavili so se primeri prevar, ki jih goljufi v imenu otrok pošiljajo staršem. Prevara je videti tako, da goljufi z neznane telefonske številke uporabniku pošljejo SMS-sporočilo, v katerem se po navadi predstavljajo kot družinski člani, običajno kot otrok uporabnika, so sporočili iz Združenja bank Slovenije.
"Živjo mama, to je moja nova številka," ali "Mami, izgubil sem telefon, piši mi na novo številko," se največkrat glasijo sporočila.
Oglaševanje
Goljufi v nadaljevanju pogosto pozovejo k nadaljnji komunikaciji prek aplikacij, kot sta WhatsApp ali Viber, nato pa pod pretvezo nujnosti prosijo za finančno pomoč.
Cilj teh prevar je izkoristiti čustveno odzivnost žrtev in od njih pridobiti denar ali občutljive podatke, kot so podatki o plačilnih karticah, opozarjajo v bančnem združenju.
Oglaševanje
Kako ustrezno ukrepati?
Uporabnikom svetujejo, naj na tovrstna sporočila z neznanih številk ne odgovarjajo. Preverijo naj verodostojnost, in sicer s klicem domnevnega pošiljatelja na njim znano številko. Nikakor pa naj ne posredujejo podatkov o svoji bančni kartici in prav tako ne nakazujejo denarja, če niso povsem prepričani, komu ga pošiljajo.
Več informacij in konkretni primeri tovrstnih prevar so dostopni na spletni strani Varni na internetu.
V Združenju bank Slovenije ob tem pozivajo vse uporabnike bančnih storitev, da so pri komunikaciji in deljenju osebnih ter občutljivih podatkov še posebej previdni, morebitne zlorabe pa naj nemudoma prijavijo pristojnim organom.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje