Predsedniški kandidat Vladimir Prebilič je v izjavi za N1 tik pred zaprtjem volišč med drugim spregovoril o svojih pričakovanjih. Kasneje, ob objavi delnih neuradnih rezultatov, pa je bil z izidi zadovoljen.
Nekaj pred 20. uro so delni neuradni rezultati (okoli 11 odstotkov preštetih glasov) kazali, da bi se Vladimir Prebilič uvrstil na četrto mesto z 9,5 odstotka glasov.
“Ljudje imajo vedno prav in zadovoljen bom z vsakim rezultatom, ki ga bodo ljudje potrdili na volitvah. Še vedno upamo, da bo ta rezultat boljši, da nam uspe kaj več. A glede na to, kako smo se trudili, kako smo se angažirali, so to sprejemljivi rezultati,” je dejal v izjavi za N1. “Če upoštevate to, da za seboj nismo imeli političnih strank, kapitala in etabliranih političnih elit, menim, da je to fantastičen rezultat,” je dodal.
Prebilič je bil sicer tik pred zaprtjem volišč, nekaj pred 19. uro, še precej optimističen. “Upanje umre zadnje. Ankete v zadnjem času so bile zelo spodbudne. Opazen je bil preskok na bolje, zato še vedno upamo, da nam uspe preboj v drugi krog. Kar zadeva druge ambicije, je zdaj težko govoriti. Počakajmo najprej na te rezultate in bomo videli, kje smo. Nato se bomo preudarno odločali, kako naprej,” je odgovoril na vprašanje novinarja N1 o pričakovanjih za prihodnost.
Prebilič je v izjavi nekaj pred 19. uro prav tako povedal, da vztraja, da v drugem krogu, če se vanj ne bo uvrstil, ne bo podprl nobenega od kandidatov. “Če bi bil prepričan, da je katerikoli od kandidatov boljši od mene, sam ne bi kandidiral,” je pojasnil in dodal, da je “slovenski narod dovolj zrel, da zna brez napotkov in še česa pravilno, modro in preudarno izbirati.”
Prebilič 13. novembra sicer ne bo ostal doma, bo volil – a za koga, se bo še odločil.
Katera so ključna spoznanja Prebiliča in njegove ekipe?
“Ugotovili smo, da je, če nimaš podpore strank, če nimaš podpore različnih, etabliranih skupin v Sloveniji, zelo težko. Vse smo delali z veliko entuziazma, s hrabrostjo, pogumom in dobrim programom,” je Prebilič naštel svoje ugotovitve predsedniške kampanje.
“Ugotovili smo, da so te stvari lahko dobre in prepoznavne, a šele, ko dobiš medijsko prepoznavnost. To je bil verjetno naš hendikep vsaj v začetku. Tega drugi niso imeli, bili so bolj prepoznani, bili so bolj etablirani v mednarodnem prostoru,” je še dejal in dodal, da se je to odražalo v njihovi podpori.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje