
Pošta Slovenije opozarja na porast lažnih sporočil, ki prejemnike pozivajo k ureditvi novega datuma dostave pošiljke.
Oglaševanje
Pošta Slovenije opozarja na porast lažnih sporočil, ki prejemnike pozivajo k ureditvi novega datuma dostave pošiljke. Gre za poskuse spletnih prevar, zato na pošti uporabnike pozivajo k previdnosti.
Na Pošti Slovenije poudarjajo, naj uporabniki ne klikajo na povezave v sporočilu in ne puščajo podatkov. "Ko gre za tovrstne spletne prevare, svetujemo, da posamezniki tovrstna sporočila izbrišejo, nanje ne odgovarjajo, ne klikajo na povezave v takih sporočilih, prav tako pa naj ne vnašajo podatkov o plačilnih karticah," so zapisali.
V večini tovrstnih primerov gre za poskuse spletnih prevar prek sporočil, ki zlorabljajo ime oz. grafično podobo Pošte Slovenije in vsebujejo povezave na lažne spletne strani. V primeru, da uporabniki pričakujejo pošiljko, vendar niso prepričani, ali gre za lažno ali pravo sporočilo, na Pošti Slovenije svetujejo, da sami preverijo sprejemno številko na sledenje.posta.si ali v aplikaciji MojaPošta, lahko pa sporočilo kot priponko posredujejo na [email protected] oziroma preverijo na telefonski številki kontaktnega centra 080 14 00.

Ob tem opozarjajo, naj bodo uporabniki posebej pozorni na domeno pošiljatelja. Uradna elektronska komunikacija Pošte Slovenije je namreč vedno poslana z naslova, ki se konča z domeno @posta.si, povezave v pristnih sporočilih pa vodijo izključno na spletne strani na domeni Pošte Slovenije, torej je na koncu URL naslova posta.si.
Pošta Slovenije prav tako nikoli ne zahteva izključno plačila vnaprej. "Poštnina oz. odkupnina se vedno lahko plača tudi ob prevzemu paketa, neposredno pismonoši, na poštnem okencu, paketomatu ali na drugem prevzemnem mestu", so dodali.
Uporabniki, ki pa so že postali žrtve spletne prevare in potrebujejo pomoč, se lahko obrnejo na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in prijavijo incident. Na Pošti Slovenije ob tem poudarjajo, da različne oblike prevar redno spremljajo ter o njih obveščajo javnost na svojih spletnih straneh in družbenih omrežjih.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje