Serminsko vpadnico, ki bo povezala razcep Sermin na stiku primorske avtoceste in obalne hitre ceste ter Luko Koper, bosta gradila CPK in Kolektorja CPG. Njuno 9,4-milijonsko ponudbo je na razpisu izbral upravljalec slovenskih avtocest Dars. Izbor sicer še ni pravnomočen, saj lahko neizbrani izvajalci sprožijo revizijo.
Dars je na razpisu za pomembno serminsko vpadnico v Kopru izbral skupno ponudbo CPK in Kolektorja CPG. Njena vrednost je nekaj pod 9,4 milijona evrov z davkom.
Na razpis, objavljen v začetku februarja, je prispelo pet ponudb. Poleg CPK in Kolektorja CPG v skupnem nastopu so jih oddali hrvaški gradbinec GP Krk, ki bi vpadnico zgradil za 10,1 milijona evrov z davkom, Gorenjska gradbena družba, njena ponudba je bila nekaj nad 10,3 milijona evrov, Pomgrad, ki bi cesto zgradil za nekaj več kot 10,4 milijona evrov, in v skupnem nastopu Asfalti Ptuj in Colas Hrvatska, njuna ponudba z davkom je bila s 16,7 milijona evrov daleč najvišja.
Dars je skupno ponudbo ptujskega in hrvaškega gradbinca zavrnil kot nedopustno, od ostalih pa je izbral najugodnejšo ponudbo CPK in Kolektorja CPG, je razvidno iz odločitve o izboru, objavljene na portalu javnih naročil. Odločitev sicer še ni pravnomočna, saj lahko neizbrani ponudniki sprožijo revizijo.
Serminsko vpadnico v največjem mestu na slovenski obali težko pričakujejo, saj bo mesto pomembno dodatno razbremenila tovornega prometa. Pomembno novost bo predstavljala tudi za Luko Koper in njene poslovne partnerje, saj bo omogočala hitrejšo pot v in iz pristanišča.
Vpadnica bo razbremenila predvsem s tovornim prometom preobremenjeno bertoško vpadnico, ki je bila prenovljena pred leti, obenem pa so v 2021 tam odprli tudi prenovljeni bertoški vhod v edino slovensko pristanišče. Leta 2019 so po številnih zapletih odprli tudi nov serminski vhod v pristanišče, januarja letos pa tudi nov kamionski terminal pri Serminu z 203 mesti za tovorna vozila.
Takrat je infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek ocenila, da podpis pogodbe z izvajalcem za novo vpadnico in uvedbo v delo v odsotnosti zapletov pričakujejo v juniju, gradnja pa naj bi trajala 22 mesecev. Tako bi promet po novi vpadnici lahko stekel v letu 2026.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje