Prvi cepilni vplivnež: Sadež z akcijo “Troha nima jurja”

Slovenija 10. Sep. 202111:08 > 11:427 komentarjev
Delite:
Troha nima jurja
Foto: RTV

Igor Bračič, tekstopisec in polovica glasbenega dvojca Slon in sadež, je prvi cepilni vplivnež pri nas, je zapisal antropolog Dan Podjed. Bračič je namreč po soočenju z zanikovalci koronavirusa spodbudil akcijo "Troha nima jurja", ki se hitro širi po družbenih omrežjih. Ves denar od nakupa majice gre covid-19 sledilniku.

Igor Bračič, glasbenik in tekstopisec, ki ga ljudje bolj poznajo pod umetniškim imenom Sadež, se je prejšnji teden pred RTV zapletel v debato z zanikovalci koronavirusa, ki so dan po tem tudi vdrli v studio, kjer snemajo Dnevnik in Odmeve.

Včeraj je bil gost v oddaji Tarča in dejal, da je sicer upal, da bo izmenjava mnenj ostala med njim in sogovorniki, a je zdaj nehote postal “cepilski influencer”.

“Po odzivih na ta posnetek lahko izkoristim priložnost, da rečem vsem, naj se cepijo. Nekateri so me včasih poslušali, nekateri me še vedno, in upam, da se bodo zdaj cepili,” je dejal v Tarči.

Poudaril je sicer, da ta način komunikacije, ki je viden na posnetku, ni konstruktiven. “Treba je umiriti žogico in se pogovarjati na umirjen način. Strahovi so, a neutemeljene dvome je treba razbiti.”

“Kot cepilski influencer sem zagnal dve akciji, obe nosita ime ’Troha nima jurja’. Na Twitterju je mogoče naročiti majico s tem napisom, ves zbran denar pa bo šel covid-19 sledilniku, ki ga potrebuje, hkrati pa so verodostojni podatki nekaj, kar res potrebujemo vsi,” je povedal.

Hkrati pa imajo tudi dogovor z notarjem, da se, če je še kdo pripravljen za tisoč evrov (jurja) staviti, da virus ne obstaja, stava podpiše in overi. “Naslednji dan te tožimo in čez nekaj let ima sledilnik še ‘jurja’. Tako da izvolite, mi smo tukaj,” je o drugem delu akcije še povedal Sadež.

Komentari

Vaš komentar