S kolesom ali peš ne morejo več do mesta: občina pravi, da išče rešitev

Slovenija 20. Nov 202405:15 0 komentarjev
Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1

Stanovalci ljubljanske soseske Gunclje s kolesom ali peš zaradi gradbišča ob Celovški cesti ne morejo več do Šiške ali središča mesta. Na ljubljanski občini pa pravijo, da iščejo rešitev, da bi pot začasno uredili. Dela na tem odseku bodo zaradi gradnje polnega priključka iz predora Šentvid na Celovško cesto potekala do marca.

Ob Celovški cesti v Ljubljani so prejšnji teden zabrneli stroji. Zaradi gradnje polnega priključka iz predora Šentvid na Celovško cesto bo tam do marca prihodnje leto veljala spremenjena prometna ureditev, in sicer od križišča Celovške ceste in Prušnikove ulice do križišča Celovške ceste in Kosmačeve ulice.

Gradnja v prvi fazi poteka izven trase Celovške ceste. Zaradi prestavitev in novogradnje komunalnih vodov bo bistveno posegala v kolesarske povezave in prometni režim na obračališču pri Merkurju. Naslednje faze gradnje bodo obsegale dela na trasi Celovške ceste, gradbena dela pa bodo zaključena predvidoma jeseni 2025, so sporočili z direkcije za infrastrukturo.

Na nas pa so se obrnili stanovalci ljubljanskega predmestnega naselja Gunclje, ki imajo zaradi gradbišča precej težav z dostopom proti mestu. Kot nam je povedala ena od stanovalk, zaradi del s kolesom ali peš ne morejo več do Šiške ali središča mesta, saj na območju, kjer sta bila kolesarska steza in pločnik, zdaj brnijo stroji.

“Začetek Gunceljske ceste, ki teče vzporedno s Celovško cesto, je povsem razrit. Druga možnost je vožnja po Celovški cesti, ki pa na tem odseku nima kolesarske steze in pločnika,” je dejala stanovalka, ki upa, da bodo kmalu uredili pot za kolesarje in pešce. 

Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1
Dela na Celovški cesti v Ljubljani Dela na Celovški cesti v Ljubljani
Foto: Denis Sadiković/N1

Na Mestni občini Ljubljana so za N1 povedali, da je investitor del na tem območju država, izvajalec pa Gorenjska gradbena družba.

“Zaradi izvedbe del je promet oziroma dostop na površinah za pešce in za kolesarje oviran. Na Mestni občini Ljubljana si prizadevamo, da bi lastnik Merkurja dovolil začasno ureditev poti preko njegove zelenice ob Celovški cesti,” so povedali za N1. Ob tem so dodali, da bo, če bodo prejeli njegovo soglasje, izvajalec del uredil pot na tem območju, prav tako pa bo Javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice dodatno začasno označilo prehod preko vozišča pri Merkurju.

Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.

Na Darsu so pravnomočno gradbeno dovoljenje za dokončanje navezave iz predora na Celovško cesto pridobili marca lani, in to šele v tretjem poskusu. Postopke so podaljševale in zapletale tožbe dedičev enega od lastnikov zemljišč, vanje je poseglo celo ustavno sodišče.

Za dela so na koncu izbrali Gorenjsko gradbeno družbo, ki je z 11,76 milijona evrov z davkom oddala najugodnejšo ponudbo. (STA)

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!