Slovenska formula za uspeh na Expu 2025: kolesarjenje in virtualna resničnost

Kultura 15. Apr 202509:10 0 komentarjev
Slovenija na Expu 2025
Foto: SPIRIT Slovenija

Slovenija se na razstavi Expo 2025 v Osaki med drugim predstavlja z videoposnetki slovenskih pokrajin in kolesom, ki s pomočjo očal za virtualno resničnost omogoča izkušnjo kolesarjenja po različnih znanih slovenskih destinacijah. Zanimanje za kolo je veliko, večina obiskovalcev pa o Sloveniji ne ve veliko.

Slovenija se na razstavi Expo 2025, ki na Japonskem gosti več kot 160 sodelujočih držav in organizacij, med drugim predstavlja s svojimi naravnimi lepotami, tudi s pomočjo virtualne resničnosti. Kot je v ponedeljek v Osaki povedala generalna komisarka Slovenije za Expo 2025 Saša Leban, so z dosedanjim vtisom zelo zadovoljni.

Slovenija se na Expu, eni največjih mednarodnih prireditev, med drugim predstavlja z videoposnetki slovenskih pokrajin in kolesom, ki s pomočjo očal za virtualno resničnost omogoča izkušnjo kolesarjenja po različnih znanih slovenskih destinacijah.

“Zanimanje za kolo je izjemno, naša ekipa pa ob tem pripoveduje o lepotah, priložnostih in potencialih Slovenije,” je pojasnila Leban. Po prvem vtisu večina obiskovalcev o Sloveniji po njenih ocenah ne ve veliko.

Kot je pojasnil predstavnik Slovenske turistične organizacije Miha Markelj, ljudi najbolj zanimajo slovenske naravne lepote. Mnogim obiskovalcem morajo sicer najprej pojasniti, kje Slovenija sploh je, po podrobnejši predstavitvi pa jih navdušijo tudi urejena mesta ter kulturna in arhitekturna dediščina. “Slovenija tukaj na Expu izstopa kot res lepa država,” je prepričan.

“Naš cilj je, da do konca Expa vsi organizatorji in mednarodni udeleženci vedo, kaj pomeni I feel Slovenia, to vzkliknejo tudi sami in nas v prihodnje pridejo obiskat,” je povzela Leban.

Potem ko je imela Slovenija na prejšnjem Expu svoj paviljon, se tokrat predstavlja v okviru skupinskega s še devetimi državami. “To za Slovenijo pomeni samo nižje stroške, vtis in vpliv pa sta zaradi tega morda celo večja,” je poudarila Leban. Prepričana je, da je sodelovanje z drugimi državami lažje, kot če bi imeli samostojni paviljon.

Razstavni prostor Slovenije, ki so ga pripravili pod okriljem javne agencije Spirit Slovenija in znamke I feel Slovenia, bo v naslednjih dveh tednih v znamenju Maribora, Štajerske in Pohorja. Paviljon je zato že obiskala delegacija mesta Maribor. Kot so pojasnili, kmalu pričakujejo tudi številne druge delegacije, ki jih mrežijo z ostalimi paviljoni na umetnem otoku Jumešima.

Nedeljskega odprtja razstave v tem tretjem največjem mestu Japonske se je udeležilo več kot 140.000 obiskovalcev. Po pričakovanjih organizatorjev bo Expo skupno privabil skoraj 30 milijonov ljudi.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!